Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش کردم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم اما نشد؛ هرچند برای من پیروزی تیم مهم است. تاریخ انتشار: 09:32 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۶۳۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل پیکان نتوانست کلین‌شیت کند و دروازه‌اش فرو ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، دروازه‎بان پرسپولیس در بازی با فریاد‌های خود تلاش زیادی کرد تا تیم را برای حمله کردن ترغیب کند.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی مقابل پیکان اظهار داشت: پیکان تیم باکیفیتی است که در خط حمله بازیکنان بسیار خوبی دارد، ولی ما هم در این بازی خوب کار کردیم و زود به گل رسیدیم. البته اگر دقت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. در هر صورت، برای ما ۳ امتیاز این بازی مهم بود که به آن رسیدیم.

وی در مورد اینکه نتوانست در این بازی کلین شیت کند، گفت: من تلاش کردم تا بتوانم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم، اما فوتبال همین است و بعضی وقت‌ها آن طور که می‌خواهی پیش نمی‌رود. برای من مهم پیروزی تیم است و خوشحالم که این اتفاق افتاد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره فریادهایش در طول بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به گوش می‌رسید، تصریح کرد: من همیشه در طول بازی آنقدر فریاد می‌زنم که بعد از بازی نمی‌توانم به راحتی صحبت کنم، اما به خاطر صدای هواداران شنیده نمی‌شود. این بازی چون تماشاگری در استادیوم حضور نداشت، صدای من و سایر بازیکنان شنیده می‎شد.

بیرانوند در واکنش به شکست تیم ملی فوتبال مقابل بحرین خاطرنشان کرد: به نظرم در این بازی کمی عصبی شدیم وگرنه می‌توانستیم به راحتی این تیم را شکست دهیم. مطمئن باشید در بازی برگشت نتیجه رقم خورده را جبران می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان پرسپولیس پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها با حساسیت زیادی به مصاف حریفان خود می‌روند. در این بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با مصدومیت دروازه‌بانان اصلی خود مواجه شدند به طوری که علیرضا بیرانوند با شکستگی دست مواجه شد و پیام نیازمند نیز در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست دیدارهای مهم و فشرده برای سپاهان به میدان برود.

مهم‌ترین نگرانی هواداران پرسپولیس در بازی‌های اخیر نبود علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود اما امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها توانسته تاکنون در ۴ دیداری که برای تیم خود به میدان رفته کلین شیت کند و آمار ۱۰۰ درصدی را از خود به ثبت برساند.

در تیم سپاهان هم در نبود نیازمند، نیما میرزازاد در درون چهارچوب دروازه ایستاد و با انجام ۴ بازی تنها در دیدار برابر صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید و در مصاف با تراکتور، نساجی و ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا رضایت کادر فنی را به دنبال داشته باشد.

در حالی که خیلی از کارشناسان و هواداران دو تیم نگران از وضعیت تیم خود در نبود دو دروازه‌بان ملی پوش بودند اما رفیعی و میرزازاد به خوبی توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و حالا تبدیل به یک رقیب جدی برای بیرانوند و نیازمند شده‌اند. مصدومیت نیازمند رفع شده و این دروازه‌بان می‌تواند سپاهان را در دیدارهای آینده همراهی کند اما بیرانوند کماکان مصدوم است و باید دید چه زمانی می‌تواند در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6083245

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی