Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با ادامه صدرنشینی سپاهان و برد پرگل تراکتور و استقلال به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه بازی‌های این هفته، تیم سپاهان با ۲ گل سجاد شهباز زاده و علی قربانی میزبانش گل گهر سیرجان را شکست داد و با ۱۷ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.
تراکتور تبریز با ۴ گل در زمین نساجی مازندران به برتری رسید و هم امتیاز با سپاهان و به علت تفاضل کمتر، در رده دوم باقیماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان انصاری ۲ بار و ویمبلا و سوگیتا برای تراکتور در این بازی گلزنی کردند.   تیم رده سومی شهرخودرو مشهد هم با تک گل امین قاسمی نژاد میزبانش ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد و ۱۶ امتیازی شد.
استقلال در ورزشگاه شهر قدس با ۴ گل بر سایپا پیروز شد، عارف غلامی ۲ بار و وریا غفوری و سجاد آقایی برای آبی‌ها در این بازی گل زدند.
نفت مسجدسلیمان با تک گل پیام ملکیان شاهین بوشهر را از پیش رو برداشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان هفته هفتم، سپاهان و تراکتور با ۱۷ و شهرخودرو با ۱۶ امتیاز، اول تا سوم هستند. فولاد، نفت آبادان، پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و استقلال رده‌های چهارم تا هشتم را در اختیار دارند.
 تیم های نساجی، پارس جنوبی، ماشین سازی، سایپا، پیکان، ذوب آهن، گل گهر و شاهین شهرداری هم به ترتیب در رده نهم تا شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس هر دو شانس قهرمانی دارند و برای قهرمانی منتظر لغزش یکدیگر هستند.

طرفداری| پیشکسوت پرسپولیس شانس قهرمانی برای سرخابی‌ها را مساوی می‌داند.

حمید درخشان در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و این که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار کرد:

استقلال و پرسپولیس هر دو در کورس قهرمانی قرار دارند و شرایط به گونه‌ای است که هر کدام منتظر لغزش دیگری است تا خود را به صدر برساند. البته شرایط هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است.

وی افزود:

یکی از نقاط ضعف تیم‌ها در نیم فصل دوم این است به جای این که تمرکزشان را روی رفع اشکالات خود قرار دهند و ضعف تیم خود را برطرف کنند، ضعف تیم خود را به گردن سایر تیم‌ها می‌اندازند. فوتبال ما هنوز نتوانسته خود را از این وضعیت خارج کند و در یک شرایط ایده‌ال قرار بگیرد. تا زمانی که به انتهای بازی‌ها برسیم هر تیم به دنبال تضعیف و تخریب تیم دیگری است در حالی که اگر تمرکزشان را به روی بازی تیم خود قرار دهند شانس قهرمانی آن تیم بیشتر می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

در شرایط فعلی بهترین کار این است تیم‌های مدعی قهرمانی به فکر این باشند که تمرکزشان را روی بازی‌های خود قرار دهند تا شانس قهرمانی را از دست ندهند.

درخشان همچنین درباره علت عملکرد ضعیف سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم، اظهار کرد:

سپاهان چون در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی نگرفت، آن نتیجه از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر نامطلوبی گذاشت، همچنین جابجایی در مدیریت سبب شد تا تیم تمرکز کافی برای ادامه بازی‌ها را نداشته باشد. سپاهان تیم خوبی بسته بود اما نمی‌دانم به چه دلیلی بازیکنان تمرکز لازم را در تیم نداشتند و همین مسئله سبب شد تیم از شکل اصلی خود خارج شود.

وی تاکید کرد:

سپاهان با وجود این که بازیکنان خوبی جذب کرده بود و روند رو به جلوی خوبی داشت اما رشد آن یک دفعه متوقف شد، حال این که چرا چنین اتفاقی برای تراکتور رخ داد مشخص نیست.

درخشان ادامه داد:

تراکتور نیز یکسری مشکلات در خرید بازیکنان داشت و فکر کنم یک مقدار در خرید بازیکن سلیقه‌ای عمل کرد و همین موصوع سبب شد تا مشکلاتی برای این تیم ایجاد شود. تراکتور برای قهرمانی هزینه‌های زیادی انجام داده بود اما به خاطر این گونه مسائل دچار مشکل شد.

وی در پایان با بیان این که هر دو استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، به ایسنا گفت:

هر دو تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و منتظر لغزش یکدیگر هستند تا قهرمانی را به راحتی از دست ندهند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟