Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی شامگاه دوشنبه با توجه به سفر یک روزه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی در جلسه تشکل های کارگری و کارفرمایی استان در اراک، اظهار داشت: واحدهای تولیدی نظیر هپکو و آذرآب در حوزه عملکردی با مشکل مواجه هستند و باید با بهبود شرایط به رفع مشکل آن ها کمک کرد و برای سایر صنایع استان از هم اکنون باید پیشگیری های لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز شرکت هپکو پس از بازگشت سهام به مدیران در آستانه انتخاب مدیران قرار دارد که باید با تدبیر صورت پذیرد و از طرفی سازمان اداره کننده هپکو هم هنوز تعیین تکلیف نشده است و دارای ساختار تشکیلاتی نیست و نیاز به تصمیم گیری درستی دارد تا هر زمانی که در اختیار دولت است، با مشکل مواجه نشویم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: اخیرا بنا بر اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه قرار است مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق در اختیار سازمان راهداری قرار گیرد و یکصد میلیارد تومان خود سازمان پول نقد برای خریداری ماشین آلات از هپکو اختصاص دهد. با این اقدام در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف خریداری ماشین آلات از شرکت هپکو می‌شودکه می تواند رونق تولید در این شرکت را رقم بزند.

کریمی گفت: بر اساس گزارش مالی، سهامدار قبلی آذر آب بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهکار است اگر وی این پول را باز می گرداند دیگر شرکت با مشکل مواجه نمی شد.

وی تاکید کرد: عضو هیات مدیره غیر موظف در یک شرکت طبق نص قانون تجارت غیر از اخذ حضور در جلسات هیات مدیره و پاداش حقی از شرکت ندارد اما در شرکت آذرآب فردی حضور دارد که در طی دو سال و نیم به صورت غیر موظف از مدیرعامل شرکت پول بیشتری دریافت کرده است. این پول شفاف در شرکت ثبت شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: در طی شش ماه دوبار بلوک سهام بانک عامل شرکت آذرآب در بورس عرضه شد و هر بار انحصاری و اختصاصی خریدار پای معامله می رود پس همان آقای هیات مدیره مبلغ اعطایی خریدار را صاف می کند بنابراین چه ارتباطی بین حمایت از این فرد و خرید سهام وجود دارد؟

کریمی افزود: دو بار با پیگیری های مکرر عرضه این سهام در بورس متوقف شده است و این خطر همچنان برای آذر آب وجود دارد و از وزیر کار به عنوان حافظ بیت المال و نماینده دولت انتظار داریم این مهم را مدیریت کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: حل مسایل هپکو، آذرآب به تصمیم گیری وزارت اقتصادی دارد تا راه حل آن مشخص شود.

کریمی تاکید کرد: کار گری که به خیابان می آید کار ندارد و باید به صحبت های وی گوش دهیم. انتظار داریم در مورد کارگران بازداشت شده با رافت اسلامی برخورد کنند و این مشکل حل شود.

وی گفت: مهم ترین اقدام پس از تعیین تکلیف مدیریت و سهامدار در واحدهای تولیدی استان بحث رونق تولید است و باید از فرصت تحریم استفاده کرد، فرصتی که سال گذشته در شرکت آذرآب و هپکو وجود داشت بدلیل غفلت سهامداران از بین رفت اما اکنون این فرصت در شرکت آذرآب برقرار است.

کد خبر 4752854

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبر کریمی نمایندگان مجلس اشتغال اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان سانحه تصادف شهرکرد شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد