Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیای اقتصاد نوشت: بازار آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده به لحاظ قیمتی به دو نیمه تقسیم شده است. در حال‌حاضر نیمی از فایل‌های کلیدنخورده موجود در بازار مسکن با قیمت کاهش‌یافته نسبت به ابتدای تابستان عرضه شده و در عین حال نیمی از آپارتمان‌های موجود در بازار نیز با قیمت‌های بیش از بهای مورد انتظار و ارزش واقعی ملک قیمت‌گذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا چند هفته قبل در حالی که تخلیه حباب قیمت مسکن در برخی از گروه‌های سنی ملک آغاز شده بود، فروشندگان آپارتمان‌های نوساز همچنان در برابر کاهش قیمت مقاومت می‌کردند و کانون عرضه آپارتمان‌های گران‌تر از قیمت مورد انتظار، همین املاک نوساز و کلید نخورده بود.

اما به تدریج روند کاهش قیمت این گروه سنی از املاک نیز آغاز شد و اکنون در شرایطی از بازار قرار گرفته‌ایم که دامنه کاهش قیمت به نیمی از آپارتمان‌های نوساز عرضه‌شده رسیده است. تا سه ماه قبل قیمت پیش‌فروش آپارتمان در منطقه پاسداران برای تحویل یک تا دو سال آینده مترمربعی ۲۸ میلیون تومان بود و واسطه‌ها مدعی بودند که این قیمت با بهای آپارتمان نوساز آماده حدود ۴ میلیون تومان اختلاف‌قیمت دارد. این در حالی است که اکنون پس از یک دوره کاهش قیمت، بهای فروش آپارتمان نوساز آماده تحویل در پاسداران حدود ۲۹ میلیون تومان در هر مترمربع است. از این جنس فایل‌ها که قیمت پیشنهادی فروش آن‌ها کاهش چشمگیری نسبت به یکی دو ماه قبل پیدا کرده در بازار مناطق لوکس و گران‌قیمت تهران کم نیست و این موضوع موید ادامه روندی است که در بازار مسکن شکل گرفته است؛ روندی که طی آن مناطق شمال تهران پیشتاز کاهش قیمت شده‌اند.             

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۶۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۱۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۷۶۹ هزار

کد خبر 845170 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين