Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@15:21:36 GMT

هواوی نخستین هسته شبکه 5G جهان را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۵۵۶

هواوی نخستین هسته شبکه 5G جهان را معرفی کرد

ایتنا- فناوری کانتینر شده شبکه‌های هسته‌ای 5G هواوی که در اولین رخداد 5G Core Summit در مادرید راه‌اندازی شد فناوری کانتینر را باهدف استقرار سریع‌تر این شبکه به‌تمامی توابع شبکه اعمال می‌کند. فناوری کانتینر شده شبکه‌های هسته‌ای 5G هواوی که در اولین رخداد 5G Core Summit در مادرید راه‌اندازی شد، فناوری کانتینر را باهدف استقرار سریع‌تر این شبکه به‌تمامی توابع شبکه اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی mobileeurope، هواوی در طی بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد که: «برای تأمین نیازهای متفاوت برنامه‌های کاربردی صنعت در عصر 5G، شبکه‌ها باید از بازگویی سریع نرم‌افزار و به‌روزرسانی پشتیبانی کنند تا به‌این‌ترتیب نوآوری خدمات را تسریع کرده، هزینه‌های آزمون‌وخطا را کاهش داده و به چابکی کسب‌وکار دست یابند.»    
شرکت هواوی سپس توابع شبکه را برای افزایش چابکی به میکرو سرویس‌ها تقسیم کرد و در این رابطه اظهار داشت که فناوری کانتینر برای معماری میکرو سرویس بهترین انتخاب است زیرا استفاده از منابع را به حداکثر می‌رساند و گسل‌های شبکه به‌سرعت پیدا شده و خوددرمانی رخ می‌دهد.
 
این کمپانی سپس اعلام کرد که در شبکه‌های هسته‌ای مبتنی بر توابع شبکه مجازی شده از ابر بومی استفاده کرده است تا بتواند با طراحی بی‌سابقه به استقرار مرکز داده‌های متقابل پرداخته و آزمون A/B را امکان‌پذیر کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هواوی شبکه 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها

الهه قنبری مدیر هسته فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان و علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد که در این هسته، قلم‌زنی روی فلز، فیروزه‌کوبی و هنر زیبای رزین را به صورت تخصصی انجام می‌دهیم

دانش‌آموخته رشته تاریخ که حدود دو سال این فعالیت‌‌ها را به صورت حرفه‌ای انجام داده است، گفت: هشت ماه است که به عنوان هسته فناور «گلدن تایم مرکزی» با تولید محصولات تزئینی از رزین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان فعالیت داریم.

قنبری هدف اصلی هسته فناور متبوع خود را تولیدات ساعت دیواری با طرح، لوگو، عکس و رنگ مدنظر مخاطب برشمرد و بیان کرد: در کنار تولید، کلاس‌های آموزشی هم به صورت خصوصی یا گروهی از طرف هسته فناور برگزار می‌شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

مدیر این هسته فناور عنوان کرد که با شرایط پرتلاطم فعلی بازار، فناوران برای تولید نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند و از مسئولان ممی‌خواهیم که فناوران را حمایت کنند تا بتوانیم در این مسیر پایدار بمانیم.

این فعالیت‌ها علاوه بر اشتغال‌زایی و کسب درآمد برای فناوران و دانشگاه می‌تواند علاوه بر فعالیت دانشگاه، شهرک کوچک‌ صنعتی تبدیل بشوند و چه زیباست که تولیدات انبوه با نام هسته‌‌های فناور در اقتصاد کشور بدرخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • شبکه خبر: به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله‌ای انجام نشده است
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود