Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نوشت: برگزاری کنفرانس امنیتی منامه با حضور نماینده رژیم نامشروع اسرائیل، به پایان رژیم آل خلیفه کمک می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به دعوت از رژیم صهیونیستی برای حضور در کنفرانس امنیتی منامه نوشت: برگزاری کنفرانس امنیتی منامه با حضور نماینده رژیم نامشروع اسرائیل، به پایان رژیم آل خلیفه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آل خلیفه -بحرین- باید تاریخ کوتاه گذشته خود را مرور کند و به آینده منطقه عاقلانه بیندیشد، آورده است: قطعا رژیم صهیونیستی آل خلیفه جایی در آینده منطقه نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان کنفرانس امنیتی منامه رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی رژیم آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، همیار دهیاران در برگزاری طرح تکام

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، الهه غیناقی با اعلام این خبر افزود: کانون نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی که در این طرح مشارکت دارند، در حوزه کودک و نوجوان فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل کانون گلستان ادامه داد: حضور کامیونت سیار، کتابخانه‌های سیار روستایی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری، ادبی، علمی و اسلامی از جمله مواردی است که به امید خدا توسط کانون به اجرا در خواهد آمد.

همچنین سلیمان گلی کارشناس دفتر امور روستایی استانداری نیز با تشریح طرح تکام و اهداف آن گفت: تقویت و توانمندسازی تسهیل گران روستایی با هدف ایجاد حلقه ارتباطی بین جامعه روستایی و مسوولان در اولویت طرح تکام (طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه) قرار دارد.

وی اظهار داشت: این طرح در استان گلستان به صورت آزمایشی در سه روستای «مهدی آباد، رحمت‌آباد و معصوم‌آباد» علی آبادکتول عملیاتی شد و اکنون به ۱۱۰ روستای این استان تسری یافته است.

بخشدار مرکزی علی‌آبادکتول نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کانون و مشارکت در این طرح، از تمامی دهیاران خواست با کانون همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: ارتباط اسرائیل با ریزپرنده‌ها برای ما اثبات نشده
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده
  • توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورد استفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!
  • کانون پرورش فکری، همیار دهیاران در برگزاری طرح تکام