Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@02:01:47 GMT

هوای اصفهان در وضعیت زرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۶۲۶

هوای اصفهان در وضعیت زرد

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در سه ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز با میانگین ۱۳۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز -سه شنبه سی ام مهرماه- با میانگین در وضعیت قابل قبول (سالم) ثبت شد اما در سه ساعت گذشته هوایاین شهر با میانگین ۱۳۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان هوای کلانشهر اصفهان در ساعات اولیه روز غبارآلود است.

براین اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۱۰۲،  خیابان استانداری روی عدد ۹۷،  خیابان پروین روی عدد ۷۲، بزرگراه خرازی روی عدد ۹۱ و خیابان رودکی روی عدد ۸۱ گزارش می شود.

کیفیت هوا در شهرهای دیگر استان از جمله کاشان با میانگین ۸۰، نجف آباد با میانگین ۸۳، شاهین شهر با میانگین ۵۶، مبارکه با میانگین ۶۶ و سجزی با میانگین ۶۵ در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.

وضعیت کیفی هوای شهرهای خمینی شهر، زرین شهر، لنجان و دولت آباد به علت خاموش بودن ایستگاه های پایش طی دوماه گذشته ثبت نمی شود.

کد خبر 394066

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیفیت هوا هوای ناسالم هوای سالم محيط زيست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای نهبندان در وضعیت ناسالم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ساعت ۱۰ صبح، کیفیت هوای نهبندان با شاخص ۱۶۱ در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

کارشناسان توصیه می‌کنند گروه‌های حساس در این شهرستان‌ها از تردد در خیابان‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای شهرستان نهبندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت
  • کیفیت هوای نهبندان در وضعیت ناسالم
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
  • وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول