Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:35:28 GMT

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در ایوان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۶۵۲

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در محور ورودی شهر ایوان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار" نورعلی یاری"،فرمانده انتظامی استان ایلام؛ گفت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت باند سوداگران مرگ و تهیه و انتقال انواع مواد مخدر به صورت عمده به شهرستان ایلام، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاری انتظامی شهرستان ایوان، با رصد خودروهای عبوری موفق به شناسایی خودرو پراید حامل مواد مخدر شدند و در یک اقدام ضربتی این خودرو را در محور ورودی شهرستان ایوان متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی متهمان مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و 2 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه که به صورت حرفه ای در یک کوله‌پشتی جاسازی شده بود، کشف شد.

 

وی  با بیان اینکه 3 سوداگر مرگ  نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده جهت مطالبه به حق مردم  تحویل مقام قضائی شدند.

 

یاری در پایان گفت: مردم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و گزارش به موقع اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی 110 پلیس را یاری کنند.

 

اننهای پیام/ش

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته