Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، سامان صولی مسئول خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: از سال ۹۵ با آغاز رسمی فعالیت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری، این رشته پراهمیت امروز دنیای هنر در استان بسیار مورد توجه قرار گرفته و کردستان به عنوان یکی از قطب های مهم کارتون و کاریکاتور کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه های این خانه در بخش های مختلف، گفت: خوشبختانه با حمایت های جدی رئیس حوزه هنری استان و تجهیز وسائل مورد نیاز، در بخش های مختلف آموزشی وتولید اثر شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم .

صولی به برگزاری چندین دوره ورک شاپ با حضور هنرمندان مطرح استان وکشور اشاره نمود و افزود: به منظورشناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در بخش کارتون و کاریکاتور خصوصاً در بین دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند استان، دوره آموزش مقدماتی کارتون و کاریکاتور از نیمه دوم آبان ماه ۹۸ با حضور هنرمندان مطرح استان آغاز می گردد .

وی با اعلام ۵۰ درصد تخفیف در شهریه ویژه دانشجویان و دانش آموزان، گفت: هنرجویان می توانند تا ۱۵ آبان ماه با مراجعه به حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج – خیابان شهید تعریف – پایین تر از بیمارستان شهید قاضی  - واحد آموزش، نسبت به ثبت نام اقدام و از این تخفیف ویژه برخوردار شوند.

مدیر خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری ادامه داد: در این کارگاه ضمن آموزش طراحی مقدماتی، طراحی فانتزی به مسئله مهم ایده یابی به صورت ویژه توجه خواهد شد و درپایان دوره ضمن گواهی لازم این هنرجویان، عضویت در خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری هم به آنان اعطاء می گردد.

وی در پایان ضمن دعوت از علاقه مندان جهت حضور در این دوره آموزشی، افزود: فراهم کردن امکان برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی، امکان حضور در جشنواره های داخلی و خارجی، حضور رایگان در ورک شاپ های آموزشی از حمایت هایی است که ‌برای اعضای خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4752936

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان کاریکاتور کارگاه آموزشی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان سانحه تصادف شهرکرد شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قبادی شامگاه شنبه در مراسم محفل انس با قرآن کریم سنندج که با حضور قاریان برجسته بین اللملی و استانی و با حضور کلیه کارکنان صنعت آب و برق کردستان شد، مردم کردستان مردمانی نجیب، خوب و باصفا و کردستان سرزمین صفا و جوانمردی است.

وی افزود: این محفل انس با قرآن پنجاهمین محفل قرآنی وزارت نیرو به شکرانه پیروزی عملیات وعده صادق بود که با حضور مردم و قاریان برجسته استانی و کشوری در کردستان و مسجد ویس القرنی سنندج برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به اینکه قرآنی‌شدن یعنی آشنایی و انس با خدا، بیان کرد: کسانی که با قرآن مأنوس شوند، راهی کهکشان پر معرفت الهی خواهند شد و مسافران این کهکشان تا اوج معنویت عروج خواهند کرد و در طول این سفر چه رازها که می‌گشایند، چه جایگاه‌ها که پیدا می‌کنند و چه معرفت‌های که دست می‌یابند.

وی افزود: خوشا به حال مسافران این کهکشان و برای حرکت و آغاز سفر در این کهکشان باید از گنجینه معرفت قرآنی بهره‌مند شویم و آموزه‌های خود را به قرآن رونق ببخشیم.

آرش آریانژاد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان در ادامه این مراسم به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آب و برق در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تأمین زیرساخت آب و برق در استان کردستان یکی از کارها و اقدامات شایسته نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات تخصیص داده شده به استان کردستان در طول دو سال و نیم گذشته در حوزه اتمام زیرساخت‌های آب و برق است، افزود: اعتبارات بیشتر در بخش تأسیسات آب و توزیع برق، امور انتقال و.. تخصیص می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های استان از جمله اولویت‌های وزارت نیرو در کردستان است.

وی افزود: اتمام این پروژه‌ها تبدیل به یک مطالبه به حق مردم کردستان شده بود که تحقق این مطالبه مردمی و چشاندن حلاوت و شیرینی این طرح‌ها به کام مردم از اقدامات دولت در طول این دو سال و نیم گذشته بوده است.

آریانژاد به حوزه فعالیت‌های اجتماعی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین، حضور گسترده در راهپیمایی‌ها، پشتیبانی از کاروان راهیان نور، برگزاری محافل قرآنی در پاسخ به هتک حرمت به قرآن کریم، برگزاری افطاری با حضور اقشار آسیب‌پذیر از اقدامات خوب و مؤثر حوزه فرهنگی و اجتماعی صنعت آب و برق در استان بوده است.

محفل انس با قرآن با حضور جمعی از مسؤولان استان کردستان و به‌مناسبت پیروزی عملیات «وعده صادق» در مسجد حضرت ویس القرنی شهرک بهاران سنندج برگزار شد.

این محفل نورانی به صورت زنده از شبکه‌های قرآن و کردستان پخش شد.

کد خبر 6084066

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی