Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: پرسپولیس پس از دو باخت متوالی در لیگ برتر نیاز به پیروزی داشت تا روحیه خود را به حد ایده آل بازگرداند.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد شاگردان گابریل کالدرون افزود: به نظرم مشکل اصلی پرسپولیس عدم شناخت کافی کادر فنی از وضعیت بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون حدود سه ماه است که به پرسپولیس آمده اما هنوز مهره های تاثیرگذار خود را در زمین مسابقه نشناخته است. فکر می کنم طبق آماری که ثبت شده است پرسپولیس در هر بازی تغییراتی را دارد که این موضوع جنبه های مثبت و منفی در پی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: اینکه حریفان نمی توانند ترکیب اصلی پرسپولیس را پیش بینی کنند مورد خوبی است اما مهم تر از این موضوع هماهنگی بازیکنان برای رسیدن به ثبات فنی و تاکتیکی است.

وی در واکنش به انتقاداتی که هر هفته بابت عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس بیشتر و بیشتر می شود، اذعان داشت: یک مهاجم برای اینکه بتواند دروازه حریف را باز کند نیاز به آرامش فکری دارد. علی علیپور و جونیور تلاش زیادی در خط حمله می کنند اما چون اسم مهاجم روی آنهاست مورد نقد قرار می گیرند. در صورتی که فکر می کنم تاکتیک های تهاجمی پرسپولیس به نحوی است که آنها را در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت های مسلم گلزنی نمی کند. به همین خاطر باید همچنان به آنها فرصت کافی داد تا بتوانند خودنمایی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید ثبات تاکتیکی و فنی بیشتری داشته باشد. این تیم نیاز به حفظ آرامش دارد و باید همچنان پیشرفت داشته باشد تا بتواند فاصله خود را با صدر جدول کمتر از همیشه کند.

کد خبر 4752836

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزاد آشوبی تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین والیبال جام حذفی کشتی فرنگی کشتی آزاد ووشو قهرمانی جهان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد قعرنشین میزبانی کرد و در دیداری سخت با نتیجه 4-2 برنده شد.

یونایتد دو بار از حریفش عقب افتاد و نتیجه را با گل‌های هری مگوایر و برونو فرناندز به تساوی کشاند که در دقایق 81 و 85 با گل فرناندز و پاس گل این ستاره پرتغالی به راسموس هویلوند، شیاطین سرخ در بازی خانگی با کسب سه امتیاز ورزشگاه اولدترافورد را ترک کردند.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت:"ما دو گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. باید مقاومت‌مان را نشان می‌دادیم. فقط مربوط به امروز نبود، بازیکنانم روحیه جنگندگی دارند."

درخشش برونو فرناندز؟

او فرم شگفت انگیزی دارد. این همان چیزی است که ما از شماره 10 خود انتظار داریم. او بسیار سازگار است و خوب بازی می‌کند.

واکنش تیم به عقب افتادن؟

آیا حتی کمی وحشت در چهره بازیکنان دیدید؟ نه، نه، ما خیلی خونسرد بودیم. در طول بازی به موقعیت‌سازی ادامه دادیم.

در 15 دقیقه پایانی در بهترین فرم ممکن بودید؟

نه، 70 دقیقه در ومبلی خیلی بهتر بود. ما می‌توانیم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کنیم. البته وقتی تغییرات زیادی در تیم وجود دارد، آسان نیست.

کاسمیرو؟

فکر می‌کنم او به همراه هری مگوایر یک مدافع میانی بسیار خوبی است. هنگام مالکیت توپ و هنگامی که توپ را نداشتیم تو خیلی با ثبات بازی کرد.

روند تیم؟

ما برای پیشرفت تیم تلاش می‌کنیم. تعداد گل‌هایی که در این لحظه به ثمر می‌رسانیم، پیشرفت بزرگی است. اگر ما چهار مدافع در عقب داشته باشیم، مطمئنم که ثبات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند؟

میسون مونت، فکر می‌کنم او برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است