Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۷۲۰ کیسه مواد خام پلی‌اتیلن قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ممسنی حین بازرسی خودروهای عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حبیبی افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو، 720 کیسه مواد خام پلی اتیلن قاچاق و فاقد مجوز به وزن 18 تن کشف شد.

کردستان| 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیجار کشف شدبازداشت بیش از 4 هزار قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر در هفته گذشتهفروش پوشاک قاچاق در بازار با سوء استفاده از نواقص کدشناسه کالا

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را 8 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان کرد: پلیس در مقابله با پدیده قاچاق، حضوری فعال و موثر در محورهای مواصلاتی دارد و برابر قانون با مخلان امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کند.

کشف انبار احتکار چسب خارجی در شیراز

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی کلانتری 20 گلسرخ شهرستان شیراز، با تحقیقات فنی و تخصصی از نگهداری و احتکار چسب خارجی در یک انبار واقع در بلوار امیرکبیرمطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با کسب مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند 84 هزار عدد چسب که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود، کشف و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، 25 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز