Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اعلام کرد: در پی ورود شب گذشته جمعی از اراذل و اوباش با سلاحهای سرد و قمه به سر دستگی فردی به نام مستعار گوریل به شرکت رفاه کرمان و ایجاد نا امنی رعب و وحشت در این فروشگاه برای مشتریان و مردم و تخریب اموال توسط این افراد و متواری شدن این مجرمین و پخش تصاویر این حمله و تهاجم در فضای مجازی، مامورین انتظامی شهرستان کرمان با دستورات و احکام قضایی وطی عملیات ویژه و هماهنگ سردسته این باند به همراهی سایر شرکاء جرم را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر و تحویل دادسرا نموده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در این خصوص افزود : خوشبختانه با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر شش نفر مهاجم متهاجر دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و هراس در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند جهت اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار به این افراد اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه تفهیم و با قرار بازداشت موقت در بازداشت قرار دارند.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه بیان داشت : اعضای این باند سابقه زور گیری ، اخاذی ، صرف مشروبات الکلی و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه می باشند.

 سالاری در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی محترم پلیس شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمین باند مذکور افزود: دستگاه قضایی به همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان محترم توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد نمود.

 

بیشتر بخوانید: دستگیری شرور فضای مجازی در فنوج عامل کودک آزاری در کرمان بازداشت شد/مسئولان مربوطه به دادسرا احضار می شوند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش انقلاب جرم دادسرا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: عامل تیراندازی در گرمسار دستگیر شد

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند.

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227330 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند