Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان عراق درصدد تشکیل کمیته‌ای برای ارزیابی فساد در این کشور از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹ یعنی از زمان ورود اشغال‌گران آمریکایی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، براساس سند امضا شده توسط هیثم الجبوری، رئیس کمیسیون دارایی پارلمان عراق، مقرر شده این کمیته به ریاست خود الجبوری تشکیل ‌شود.

در این سند آمده، کمیته‌ مذکور متشکل از تعدادی از اعضای پارلمان برای ارزیابی فساد و اموال هدر رفته از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق از ۱۶ سال پیش درگیر فساد است که طبق آمارهای غیر رسمی تاکنون موجب هدر رفت نزدیک به ۶۰۰ میلیارد دلار شده است.

عراق از ۲۰ مارس ۲۰۰۳ با حملهٔ یک ائتلاف بین‌المللی به رهبری ایالات متحده و بریتانیا وارد جنگ شد. نیروهای اصلی حمله‌کننده به عراق شامل ارتش‌های ایالات متحده آمریکا، پادشاهی متحد بریتانیا و لهستان بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فساد در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته حقیقت‌یـاب برای خانم دکتر جوان | نوشدارو بعد از مرگ پرستو

در جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع دکتر پرستو بخشی اعلام شد.

به گزارش فانا، مصوبات جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درباره فوت دکتر پرستو بخشی به شرح زیر اعلام شد:

١- تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع دکتر پرستو بخشی

٢- الزام و پیگیری عملی معاونت انتظامی و دادسرا‌های انتظامی سازمان و شهرستان‌ها در ورود به پرونده‌های مربوطه و برخورد انتظامی با خاطیان و مقصران احتمالی و جلوگیری از رخداد حوادث مشابه

٣- مکاتبه و رایزنی با مقام‌های عالیه کشور برای اصلاح برخی رویه‌های ناصواب سیستم آموزشی و کاری حاکم بر شرایط دستیاران و پزشکان مشمول خدمت ضریب کا و حل مشکلات مربوطه از طریق احتساب دوران دستیاری به عنوان شغل و نیز حفظ کرامت و منزلت و شان همکاران

دیگر خبرها

  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یـاب برای خانم دکتر جوان | نوشدارو بعد از مرگ پرستو
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت خانم دکتر جوان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم