Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه بخشودگی جرائم مالیاتی، فرصت تکرار نشدنی در راستای حمایت از تولید است، گفت: مودیان محترم مالیاتی با پرداخت اصل بدهی خود تا 30 مهرماه، فرصت استفاده از بخشودگی 100درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد سلمانی از اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حمایت از تولید خبرداد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که صورت گرفته است، بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان در راستای حمایت از تولید  کالای ایرانی و به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مودیان محترم مالیاتی، تصمیماتی اتخاذ کرد که در راستای آن مودیان اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی غیردولتی، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود، در اجرای مقررات ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم به‌عنوان مودی خوش‌حساب از این حیث و در این مرحله تلقی و مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با بیان اینکه 100 درصد جرائم قابل بخشش مودیانی که تا پایان مهرماه 1398 مانده بدهی قطعی شده خود را پرداخت کنند بخشیده می‌شود، اظهارکرد: در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی

جمعی از وزرای و معاونان رئیس جمهور پس از پایان جلسه این هفته هیات دولت چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران، پاسخگوی پرسش های آنها بودند.

دریافت 150 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی/ تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری