Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسات این کمیسیون درباره علل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را تشریح کرد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

ولی داداشی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن تشریح جزئیاتی از نشست‌های این کمیسیون برای بررسی علل حادثه سقوط هواپیمای ATR تهران- یاسوج، گفت: طی ماه‌های اخیر جلسات مکرری با مسئولانی از سازمان هواپیمایی، وزارت راه و شهرسازی و کارشناسانی از قوه‌قضائیه داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات مکرری با قاضی پرونده سقوط هواپیمای ATR تهران-یاسوج داشته‌ایم، اظهار داشت: در این جلسات برخی گمانه‌زنی‌ها و علل احتمالی سقوط این هواپیما برای اعضای کمیسیون تشریح شد، البته مقصرانی برای این حادثه مشخص شده‌اند، اما نمی‌توان تا قطعی شدن موضوع، آنها را بیان کرد.

ارجاع تخلفات شرکت آسمان در سقوط هواپیمای تهران ــ یاسوج به قوه قضائیهبررسی دلایل سقوط هواپیمای تهران یاسوج با حضور آخوندی در کمسیون عمراندریافت وجه برای تحویل جعبه سیاه هواپیمای تهران_یاسوج تکذیب شدنشست ویژه کمیسیون عمران برای بررسی سقوط هواپیمای تهران- یاسوجمحل تقریبی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج مشخص شد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: قوه‌قضائیه در امتداد بررسی‌های کمیسیون اصل نود مجلس، با برگزاری جلسات کارشناسی مشغول بررسی علل حادثه سقوط هواپیمای ATR تهران-یاسوج است، به طوری که این موضوع از دستورکار مجلس و قوه‌قضائیه خارج نشده است.

داداشی تأکید کرد: قرار است گزارشی از مجموع جلسات کارشناسی کمیسیون اصل نود مجلس درباره بررسی علل سقوط هواپیمای ATR تهران-یاسوج از سوی این کمیسیون تهیه شود، البته بررسی‌ها و جلسات همچنان ادامه دارد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی این کمیسیون درباره بررسی علل سقوط هواپیمای ATR تهران-یاسوج پس از تدوین، تقئیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد، قرائت و یا عدم قرائت این گزارش در جلسه علنی مجلس، منوط به نظر هیئت‌رئیسه مجلس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت آسمان به شماره پروازی 3704 ساعت 8 صبح روز 29 بهمن سال 96، پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر به سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم از رادار خارج شد و سقوط کرد که بر اثر این حادثه، 66 تن از مسافران، خدمه و کادر پروازی آن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ولی داداشی کمیسیون اصل نود کمیسیون های مجلس سقوط پرواز تهران یاسوج نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی داداشی کمیسیون اصل نود کمیسیون های مجلس سقوط پرواز تهران یاسوج نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم ولی داداشی کمیسیون اصل نود کمیسیون های مجلس سقوط پرواز تهران یاسوج نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه