Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد، دونالد ترامپ درصورت لزوم آماده است علیه ترکیه به دلیل اقداماتش در سوریه "اعمال زور" کرده و از "قدرت نظامی" استفاده کند.

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگوی ضبط شده با شبکه سی إن بی سی که روز دوشنبه پخش شد،‌ گفت: ما صلح را به جنگ ترجیح می‌دهیم اما در صورتیکه نیاز به تحرک یا اقدام نظامی باشد بدانید که رئیس‌جمهوری، ترامپ کاملا آماده انجام این کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پامپئو در عین حال ایجاد هرگونه خط قرمزی برای هرگونه اقدامی که منجر به واکنش نظامی آمریکا شود را رد کرد.

وی افزود: آمریکا نظیر آنچه قبلا انجام دادیم استفاده از قدرت نظامی و یا راهکارهای دیپلماتیک و اقتصادی را در صورت نیاز برای اعمال فشار بر ترکیه ترجیح خواهد داد.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: زمانی که منافع آمریکا محک بخورد می‌دانیم که معیارهای اصلی در سراسر جهان باید اجرا شوند لذا ما از تمام قوا و قدرتی که داریم استفاده خواهیم کرد.

پامپئو از اعلام ماهیت تدابیری که احتمالا ترکیه اتخاذ می‌کند و ممکن است آمریکا را به راه حل نظامی سوق دهد، امتناع کرد. وی دلیل مخالفتش از بیان آنها را به عدم تمایلش به تخطی از تصمیمات رئیس‌جمهوری در این باره مربوط دانست.

وزارت خارجه آمریکا هنوز واکنشی به این اظهارت پامپئو نداشته است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد