Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:34:19 GMT

دستبند قانون بردستان شکارچیان متخلف

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۹۸۴

دستبند قانون بردستان شکارچیان متخلف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی‌اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود گفت: مأموران پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق، گشت و کنترل از مناطق استحفاظی متوجه خودروی سواری سفید شدند، اما سرنشینان خودرو با مشاهده خودروی مأموران فرار کردند.

او با بیان اینکه مأموران پس از تعقیب و گریز، شکارچیان دستگیر شدند افزود: از این متخلفان سه قبضه سلاح ساچمه زنی دولول و تک لول مجاز به همراه تعداد زیادی فشنگ ساچمه زنی و ۱۳ قطعه لاشه کبک کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانلو بیان کرد: متهمان از استان گلستان بودند.

انتهای پیام / م

کشف سه قبضه سلاح ساچمه زنی دولول و تک لول مجاز از شکارچیان متخلف در خوش ییلاق شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری با لاشه در همدان، شکارچی متخلف را به دام قانون انداخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رضا دانش پژوه افزود: اداره کل محیط زیست در راستای شناسایی متخلفان و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی از جمله شکار و صید غیر مجاز، علاوه بر فضای حقیقی نسبت به رصد فضای مجازی نیز اقدام می‌کند. 

او تصریح کرد: امسال تاکنون سه متخلف و سال گذشته ۱۵ نفر مربوط به شکار و صید غیرمجاز از طریق فضای مجازی شناسایی و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: به تازگی نیز پس از انتشار تصاویر تعدادی گراز و تشی (خارپشت) در فضای مجازی، فرد متخلف شناسایی شد. 

دانش پژوه افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در بازرسی از منزل شکارچی متخلف مقداری از بقایای لاشه ۲ راس گراز را کشف کردند.

او با بیان اینکه این شکارچی غیربومی حدود ۲ سال در شهرستان همدان اقامت دارد تصریح کرد: این فرد سال گذشته در یک فقره اقدام به دریافت مجوز میرشکاری از محیط زیست کرده که با توجه به تخلف اخیر از لیست میرشکاران استان همدان و کشور حذف شد و تا پایان دوران محرومیت حق دریافت مجوز شکار و صید از او سلب شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری در لرستان
  • عکس یادگاری با لاشه در همدان، شکارچی متخلف را به دام قانون انداخت
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی پارسال در آذربایجان‌غربی  
  • طرد بیش از ۲۷ هزار تبعه غیر مجاز از البرز
  • ژاکلین مجاز است؛ دیوان عدالت اداری رای داد