Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@18:03:46 GMT

رونمایی از پوستر نمایش « کامالوکا»

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۰۵۴

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی، کارگردانی محسن موسوی‌خواه و تهیه‌کنندگی میترا غزلی‌زاده در سایت تیوال، از پوستر این نمایش با طرحی از رضا صبور رونمایی شد.

این نمایش با بازی سجاد شفیعی‌فر ، صالح لواسانی، آرش لشکری، احمد سیاه رستمی و محسن موسوی‌خواه روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه نمایش آمده است: «کامالوکا» فضایی سوررئالیستی است که به سبک تئاتر بی‌چیز ( گرتوفسکی)، متد بیومکانیک (میرهولد) و یوجینو باربا  روایت می‌شود. نمایش فیزیکال کامالوکا کاملا بدن محور است و از هیچ دیالوگی استفاده نمی‌شود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: "مدیر تولیدو برنامه ریز: زهرا آذرخش"، "دستیار کارگردان: یاسمین اقدامی"، "مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر"، "تبلیغات: حمید شفقتی و گروه تئاتر مارکت"، "مشاور رسانه: مینا قنبری"، "مدیر صحنه:پانیذ حمیدیان فر"، "منشی صحنه: مریم هاشم زاده"، "طراح گرافیک: رضا صبور"، "موسیقی و صدا: امید دولتخواه"، "طراح و مجری گریم:رضا صالحی"، "طراح صحنه و لباس: احمد سیاه رستمی،محسن موسوی خواه"، "ویدیو: محمد جواد عبداللهی"، "عکاس:پریچهر ژیان" اشاره کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی تئاتر رسانه روابط عمومی گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد