Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@15:51:22 GMT

ترامپ دوست دارد بعد از تهدید با ایران صلح کند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۰۵۷

به گزارش ایلنا به نقل از یو اس ای تودی، اظهارات اخیر ترامپ نشان دهنده این است که ممکن است او به زودی جنگ جدیدی را با ایران آغاز کند. اما این در حالی است که ترامپ تاکید کرده است که از جنگ‌های بی‌پایان خسته شده است.

این‌ها تناقض‌هایی در حرف‌های ترامپ است که می تواند نگران‌کننده باشد. به نظر می‌رسد ترامپ می‌خواهد از جنگی خلاص شود و تحت تاثیر تندروهای اطرافش به جنگ با ایران وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استراتژی سیاسی بسیار بدی است. او خود را متخصص در جنگ می‌داند همین باعث می‌شود دست به تهدید ایران بزند. جنگ با ایران منتقدان بی‌شماری خواهد داشت و می‌تواند بسیار خطرناک باشد و تلفات بی‌شماری خواهد داشت.

او همواره به تهدید ایران می‌پردازد اما این تهدید می‌تواند ترامپ را وارد جنگی دیگر کند. به نظر می‌رسد ترامپ دوست دارد تهدیدی علیه ایران انجام دهد حتی درگیری با ایران داشته باشد و بعد با ایران صلح کند تا به همه ثابت کند و یا نشان دهد که توانسته در راستای پایان دادن به جنگ‌های بی‌پایان جنگ با ایران را نیز خاتمه دهد و با ایران صلح کند. این استراتژی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران جنگ آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ درحالیکه همزمان با سفر موفقیت آمیز «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، آمریکا در ادامه سنگ اندازی‌های خود را تقویت مناسبات دو کشور همسایه، دولت اسلام آباد را از خطر تحریم احتمالی آگاه ساخت، بسیاری از کارشناسان، اندیشمندان و کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور این رویکرد را محکوم کردند.
«علامه عارف واحدی» دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی اعلام کرد: تهدیدات دولت اسلام آباد از سوی آمریکا همزمان با امضای تفاهم‌نامه‌های تجاری میان ایران و پاکستان را به شدت محکوم می‌کنیم.
وی افزود: مردم پاکستان از دولت خود توقع دارند قاطعانه در مقابل این رویکرد آمریکا ایستاده و منافع ملی پاکستان را در اولویت قرار دهند.
«ملیحه لودهی» نماینده سابق پاکستان در سازمان ملل نیز در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره روابط ایران و پاکستان گفت: این موضوع که روابط خوب ایران و پاکستان مطابق با منافع آمریکا نیست، هیچ اهمیتی ندارد.
وی با تاکید بر اهمیت سفر موفق رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان افزود: روابط دولت اسلام آباد با کشور‌های همسایه باید مطابق با منافع ملی باشد.
همچنین بسیاری دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی در پاکستان در پست‌هایی این رویکرد تکراری آمریکا مبنی بر سنگ اندازی در روابط ایران و پاکستان را محکوم کرده و خواستار موضع قاطع دولتمردان اسلام آباد شدند.
گفتنی است پس از امضای ۸ سند همکاری میان ایران و پاکستان در بخش‌های مختلف از جمله حوزه تجاری در جریان سفر آقای رئیسی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی پیرامون این تفاهم‌نامه‌ها گفت: کشور‌های علاقه‌مند به توسعه روابط تجاری با ایران باید خطر تحریم‌های اقتصادی را نیز در نظر بگیرند.

 

دیگر خبرها

  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • به همه بزرگان باختی و دوست داری برگردی؟ | اینجا هم دوستت دارند یا نه!
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند