Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@04:49:45 GMT

آزاده صمدی و رابعه اسکویی را در شهرزاد ببینید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۰۸۱

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «آن دیگری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد از تاریخ یاد شده، هرشب در سالن «ارکیده» پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت ۱۹ اجراهای خود را آغاز می‌کند.

نویسندگی «آن دیگری» بر عهده آرمین جوان بوده و تازه ترین نمایش سمانه زندی نژاد بعد از نمایش «اگه بمیری» محسوب می‌شود. آزاده صمدی بازیگر اصلی این نمایش است و تمرین های این گروه نمایشی از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «هرملین؛ دیوانه اسکاندیناوی» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد وزیری اجراهای خود را از تاریخ ۸ آبان در سالن «گلایل» پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد کرد.این نمایش به داستان زندگی «اریک هرملین» شاعر و فیلسوف می‌پردازد. فرید سجادی حسینی، رابعه اسکویی، خسرو احمدی، رضا فیاضی، ندا مقصودی، بیژن افشار بازیگرانی هستتند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین نمایش «باگ» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آریان از تاریخ هشت آبان به مدت  پانزده شب در سالن «صنوبر» پردیس شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و یک گروه جوان این اثر نمایشی را به صحنه خواهند برد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایش «باگ» هرشب ساعت ۱۸ در پردیس شهرزاد اجرا خواهد شد.

نمایش‌های «هرکسی یا روز می میرد یاشب؛ من شبانه روز» به کارگردانی سجاد افشاریان ، نمایش پرمخاطب «پردیس تئاتر شهرزاد» در ماه مهر، تا پایان آبان ماه روی صحنه باقی خواهند ماند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1313048

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر آزاده صمدی بازیگران تئاتر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه کردهای سوریه محمدجواد ظریف دونالد ترامپ تلویزیون لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در نمایش باغ آرزو نویسندگی و کارگردانی یلدا دهجوریان، هنرمندان تئاتر نیشابور مانند مهدیار زرگرانی، علی بهمنی، معین جهان تیغ، رضا آتشگاهی، عرفان عابدی، ثمین طالبی، ستایش بختی، فرنوش ابوالفضلی، اسرا خالصیان، یلدا طلایی، بهار حسین آبادی، مائده اوسدی، طنین حصارچه و نگین ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند.   حمیدرضا آتشی درباره داستان این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش درباره رویاپردازی‌ها و آرزو‌های عجیب و غریب گنجشکی است که برایش دردسر‌های فراوانی به دنبال دارد.   وی ادامه داد: نمایش باغ آرزو از اول تا دهم اردیبهشت، ساعت ۱۸ بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت