Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@23:15:38 GMT

تا 11 شب کار کردن رییس جمهور «پُز» دادن دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۲۹۵

تا 11 شب کار کردن رییس جمهور «پُز» دادن دارد؟

عصرایران؛ مصطفی داننده- واعظی مردی که این روزها همه جا کنار روحانی است گفته است:« رییس جمهور تا ۱۱ شب کار می‌کند. ایشان هم مانند همه ما صبح ساعت ۷:۳۰ الی ۸ که می‌آید تا ساعت ۱۰ الی ۱۱ شب به یک مقدار از کارهای کشور می‌رسد و توقعات از ایشان هم الی‌ماشاءالله است.»

درزمان احمدی نژاد هم اطرافیان او می‌گفتند که 14 تا 16 ساعت کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال این است که این تا 11 شب کار کردن  و آن 16 ساعت چه تاثیری در زندگی مردم داشته است؟

ما راضی بودیم رییس جمهور در روز 5 ساعت کار کند اما کار و تصمیمات او در زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته باشد و زندگی آنها را تغییر دهد.

برخی از نمایندگان مجلس انگلستان دربحبوحه جنگ جهانی دوم به نخست وزیر چرچیل اعتراض کردند که کشور درگیر جنگ است و تو ظهرها می‌خوابی!

چرچیل اما معتقد بود خواب های بعدازظهرش کلید طلایی موفقیت او در اداره مملکت بوده است.

 او در کتاب خاطراتش آورده است:« طبیعت برای انسان اینطور در نظر نگرفته که از ساعت 8 صبح تا نیمه شب بدون تجدید قوا بیدار باشد، خوابیدن حتی اگر تنها 20 دقیقه طول بکشد کافی است تا تمام نیروهای حیاتیمان را دوباره بازیابی کنیم»

در ایران آنقدر دولت بزرگ است و همه امور به دامن دولت گره زده شده است که رییس جمهور، برای اداره امور و رسیدن به خرج و برج دولت، وقت کم می‌آورد.

رییس جمهور در ایران باید نگران همه چیز و همه کس باشد. واقعا اگر اداره بخش‌های مختلف کشور در ید بخش خصوصی بود، دیگر احتیاج نبود روحانی یا هر رییس جمهور  تا 11 شب یا بیش تر از آن کار کند.

آب در هاون کوبیدن هم کار است اما هیچ ثمری برای کسی ندارد. کار کردن زیاد همیشه هم امر پسندیده‌ای نیست. شما جراحی که 24 ساعت کار می‌کند را مورد ستایش قرار می‌دهید و به او اعتماد می‌کنید؟ قطعا نه. چون او بعد از 24 ساعت کار یک خواب آلود متحرک است که ممکن است قلب را به جای کلیه از بدن انسان خارج کند.

واقعا چرا باید رییس جمهور در همایش‌ها حاضر شود و سخنرانی کند؟ از همایش در مورد کشاورزی تا سعدی و حافظ یک پای ثابت دارد و آنهم رییس جمهور است.

اتفاقا بیان اینکه رییس جمهور زیاد کار می‌کند یک عیب بزرگ است و نشان می‌دهد که چقدر دولت و نهادها در ایران فشل هستند که رییس جمهور برای رتق و فتق امور مجبور است تا 11 شب کار کند.

اگر واقعا تصمیم‌های درست برای اداره دولت گرفته شود و بنای قوه مجریه به قاعده بنا شود دیگر احتیاج نیست، به کار زیاد رییس جمهور فخر کنیم.

رییس جمهور ناخدای یک کشتی است. احتیاجی نیست او کارهای خدمه، ملوان‌ها و معاونان خود را هم انجام دهند. او باید راهبر این کشتی باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روحانی دولت واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا از دست ماکرون عصبانی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه درباره ورود ناتو به جنگ اوکراین ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، منابعی در دولت آمریکا از «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه، برای موضع گیری درباره اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، عصبانی هستند.

یک مقام ارشد آمریکا به بلومبرگ گفته است که برخی مقامات در واشنگتن بر این باورند که رییس جمهور فرانسه ممکن است با این موضع گیری باعث درگیری با مسکو شود.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کاملاً آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

پیشتر «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

کد خبر 6063802

دیگر خبرها

  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا