Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@16:04:11 GMT

سلبریتی‌هایی که روی فرش قرمز نیستند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۳۵۵

سلبریتی‌هایی که روی فرش قرمز نیستند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یک جوان دهه هفتادی در بازی پرسپولیس و پیکان بعد از به‌ثمر رساندن گل، پیراهن ورزشی خود را بالا زد و نوشته روی آن را مقابل دوربین به‌نمایش درآورد.
مهدی ترابی زیر پیراهن خود نوشته بود: «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری». بگذریم که گزارشگر بازی هم در جریان پخش زنده و هم در تکرار صحنه به‌ثمر رسیدن گُل، سخنی از این نوشته به زبان نیاورد اما موجی از اظهار نظرها در فضای مجازی در پی این اقدام ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی از نسلی است که صاحب جمله مشهور «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و فضای دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده است، اما به نوشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خیلی مدعیان امروزی بهتر بصیرت خود را به‌نمایش گذاشت.
او به وظیفه خود کاملاً عمل و این جمله ماندگار را به دوربین‌ها و همه مخاطبان شلیک کرد و حالا مانده که مسئولان در عرصه‌های مختلف اجرایی کشور در عمل این شعار به‌روز‌ شده‌ امام خمینی(ره) از سوی مهدی ترابی را به‌اجرا درآورند.
رسانه‌ها و همه آنان که تریبون دارند هم باید بدانند ترابی و انصاری(دیگر بازیکن متولد دهه هفتاد پرسپولیس که همسرش چادر را به‌عنوان حجاب برتر استفاده می‌کند و برای ترابی هم در پی این اقدام آیه‌ای از قرآن کریم را منتشر کرده است) سلبریتی هستند و نباید سلبریتی‌ها را تنها روی فرش قرمزهایی که به عرصه عرضه اندام در فضای سینمایی کشور تبدیل شده؛ جست‌وجو کرد.
به قلم محمد لطفی‌زاده، مبلغ و پژوهشگر حوزوی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس اطاعت از رهبری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • دیپلماسی و میدان؛ تقابل یا هم افزایی
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز