Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@07:02:14 GMT

دستگیری قاتل شهید دشتبانی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۴۱۹

دستگیری قاتل شهید دشتبانی

قاتل شهید حجت اله دشتبانی در عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شد.      

 سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان هرمزگان و همکاری پلیس آگاهی میناب قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود : در پی درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر در ۱۹ تیرماه امسال که منجر به شهادت فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شد موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان این شهید والامقام به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران بعد از شهادت شهید دشتبانی ، قاتل شهید شناسایی و با توجه به تغییر پی در پی محل اختفای متهم ، با انجام کار گسترده اطلاعاتی ، بهره گیری از شیوه های پلیسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی شد.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد : اکیپی از مأموران با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان یزد و انجام تعقیب و مراقبت های لازم سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش در یزد دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم به دادسرا تحویل داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان ادامه دارد./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند

سرهنگ علی تجری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حال ساخت شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

تجری ادامه داد: این افراد در بازجویی‌های بعمل آمده، به ۱۵ فقره انواع سرقت و فروش اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال به همراه ۲ مالخر اعتراف کردند و ضمن دستگیری مالخران، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • راز جسد مجهول الهویه با دستگیری قاتل و همدستش فاش شد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد