Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز با حضور در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: یکی از مسایل جدی که در این سالها  و به ویژه بعد از تحریم‌ها با آن مواجه بودیم، موضوع تامین غذا و دارو است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: اگرچه می‌گویند غذا و دارو مشمول تحریم نیست، اما به دلیل محدودیت‌های نقل و انتقال پول و بانکی این دو قسمت حساس به نوعی دچار تحریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجتی بیان داشت: متاسفانه بخش از واردات ما وابسته به قاره امریکا است و واردات اینها ارز و یورو می‌خواهد.

وی افزود: دانه‌های روغنی ، کنجاله سویا و روغن خام و ذرت از قاره امریکا وارد می‌شود.

حجتی اظهار داشت: البته اکنون نگرانی از بابت تامین این کالاها وجود ندارد و از نظر تامین و ذخایر وضعیت خوبی داریم.

وزیر جهاد کشاورزی ارزش جهانی محصولات تولید بخش کشاورزی را نزدیک ۸۰ میلیارد دلار عنوان کرد و افزود: امسال وضعیت تولید مرکبات، سیب و زعفران بسیار خوب است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا

 «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا گفت: نباید ارتش اسرائیل تحریم شود و با همه ابزار‌ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو کابینه نتانیاهو نیز در واکنش به این اقدام احتمالی واشنگتن افزود: تحریم آمریکا علیه ارتش اسرائیل، دیوانگی مطلق است.

وی افزود: این اقدام واشنگتن همچنین تلاشی برای آن است که دولت فلسطین را بر ما مسلط کند.

 پایگاه خبری اکسیوس شنبه شب به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می‌کند.این اولین باری است که آمریکا یک واحد نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی) از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود. تحریم‌ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می‌شود.

گردان نتزا یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک واحد ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد. این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده‌اند، تبدیل شده است.

در سال‌های گذشته تصاویر زیادی از جنایت سربازان گردان نتزا یهودا علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی منتشر شده است.سال گذشته، در حین یورش گردان ۹۷ نتزا یهودا وابسته به ارتش رژیم اسرائیل به منطقه «تلونیم» واقع در غرب رام‌الله، نظامیان وابسته به این گردان که فکر می‌کردند کسی آنها را نمی‌بیند، چند شهروند فلسطینی غیرنظامی را به‌شدت مورد ضرب و جرح و شتم قرار دادند؛ غافل از اینکه تعدادی دیگر از فلسطینیان در حال رصد و ضبط این توحش ارتش اسرائیل هستند.

 منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا
  • آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا