Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهران عسکری ملی پوش سابق تکواندو گفت: کادرفنی تیم ملی تصمیم درستی گرفته که برنامه اصلی را روی فینال گرندپری گذاشته چون مسابقات بلغارستان اهمیت زیادی نداشت. تاریخ انتشار: 10:33 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۸۵۳

مهران عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مصدومیتی که برای نور تاتار (همسر مهران عسکری) در رقابت‌های گرندپری صوفیه پیش آمد، اظهار داشت: تکواندوکار انگلیسی که سابقه حضور در کیک بوکسینگ را دارد بسیار ناجوانمردانه مبارزه می‌کند و پیش از این هم بار‌ها با ضربات خطا رقیبانش را مصدوم کرده و اینبار هم این بلا را سر نور آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک ضربه مشت مستقیم به گلوی نور زد که مصدومیت سختی برای همسرم به وجود آورد و راه تنفس نور بسته شد.

وی افزود: طبق قانون داور بازی باید از کارت خودش برای بازبینی فیلم استفاده می‌کرد، اما نمی‌دانم جو بازی روی او تاثیر گذاشته بود یا مشکل دیگری وجود داشت که داور نتوانست خوب قضاوت کند. ما هم وقتی شرایط را دیدیدم، چون سلامتی نور برایمان مهم بود اجازه ندادیم او به مسابقه ادامه دهد.

ملی‌پوش سابق تکواندو ادامه داد: همسرم نیازی به امتیازات صوفیه نداشت، چون ما المپیک را گارانتی کردیم، اما بر اساس قانون فدراسیون جهانی تکواندوکاری در گرندپری‌ها غیبت کند، با جریمه مواجه شده و امکان دارد حتی المپیک را هم از دست بدهد و به همین خاطر در مسابقات بلغارستان حضور پیدا کردیم.

پیشکسوت تکواندو در خصوص اینکه عملکرد ملی‌پوشان تکواندوی ایران در بلغارستان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم تیم ایران با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر نشد و برنامه اصلی این تیم حضور پرقدرت در فینال گرندپری است. وقتی پیش بچه‌ها رفتم دیدم پای سجاد مردانی به اندازه یک طبل ورم کرده بود و نمی‌توانست بهترین عملکرد را داشته باشد. میرهاشم حسینی هم دو طلای پیاپی کسب کرد و با شکست در یک مسابقه چیزی از دست نمی‌دهد هرچند که سروش و آرمین خیلی خوب بودند.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: فینال گرندپری، چون ۸۰ امتیاز دارد برای تیم ملی ایران از همه رقابت‌ها مهمتر خواهد بود و کادرفنی تیم ملی تصمیم درستی گرفته که برنامه اصلی را روی این رقابت‌ها گذاشته، چون مسابقات بلغارستان اهمیت زیادی نداشت. هوگوپوشان ایران می‌توانند با کسب امتیاز در مسابقات روسیه حضورشان در المپیک ۲۰۲۰ را قطعی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهران عسکری تکواندو المپیک توکیو میرهاشم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد

به گزارش قدس آنلاین، چندین مقام آمریکایی که پس از حمله اول آوریل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه در بحث‌های سطح بالا درگیر بودند و همچنین یک مقام ارشد صهیونیست به نیویورک تایمز گفتند: «اسرائیلی‌ها به شدت اشتباه محاسباتی کرده بودند و فکر می‌کردند که ایران واکنش شدیدی نشان نخواهد داد.»
به نوشته این روزنامه آمریکایی، مقامات آمریکایی از این که تنها چند دقیقه قبل از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری، به آنها اطلاع داده شده و اهمیت آن اعلام نشده بود، عصبانی بودند.
دو مقام رژیم صهیونیستی به این نشریه گفتند که برنامه‌های این حمله دو ماه قبل از انجام آن آغاز شد و این طرح سپس در ۲۲ مارس توسط کابینه جنگ این رژیم به تصویب رسید.
روزنامه نیویوک‌تایمز همچنین گزارش داد که یک سری اوراق نظامی داخلی را مشاهده کرده است که مربوط به پاسخ‌های بالقوه تهران می‌شد و در هیچکدام از آنها حمله‌ای در مقیاس حملات شنبه و یکشنبه که طی آنها تهران بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد را به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک کرد، پیش‌بینی نشده بود.
براساس این گزارش، اطلاعات رژیم صهیونیستی در ابتدا پیش‌بینی می‌کرد که ایران حداکثر ۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اراضی اشغالی شلیک کند. در این گزارش آمده است که چند روز مانده به حمله، آنها تخمین را به ۶۰ تا ۷۰ موشک زمین به زمین افزایش دادند. نیویورک‌تایمز می نویسد: این هم یک فرضیه نادرست بود.
نیویورک‌تایمز نوشت: آمریکا، نزدیک‌ترین متحد اسرائیل با حمله اول آوریل تل‌آویو غافلگیر شده بود. مقامات به سرعت به جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور بایدن هشدار دادند. جان فاینر، معاون مشاور امنیت ملی؛ برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده بایدن در امور خاورمیانه و دیگران می‌دیدند که این حمله می‌تواند عواقب جدی داشته باشد. مقامات ایالات متحده به طور علنی از اسرائیل حمایت کردند، اما به طور خصوصی از اینکه اسرائیل بدون مشورت با واشنگتن چنین اقدام تهاجمی علیه ایران انجام داد، ابراز خشم کردند.

براساس این گزارش، حتی پس از اینکه مشخص شد که ایران دست به اقدام تلافی‌جویانه خواهد زد، مقامات آمریکایی و صهیونیست ابتدا فکر کردند که مقیاس پاسخ نسبتا محدود خواهد بود، قبل از اینکه بارها و بارها در ارزیابی خود تجدیدنظر کنند.

ایران روز شنبه در انتقامی قانونی برای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه که طی آن تعدادی از مستشاران عالی رتبه ایران به شهادت رسیدند،  بیش از ۳۰۰ پهپاد، موشک بالستیک و کروز به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایران دارای توانمندی های یک ابرقدرت است
  • شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است
  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • (ویدئو) به محضِ خطای صهیونیست‌ها علیه ایران، پاسخ ما شروع خواهد شد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند