Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است گفت: امسال با مطرح شدن شعار جهانی «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری، صهیونیستی و منحرف از اسلام کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به شکست حصر رسانه‌ای اربعین و ترند شدن جهانی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در شبکه‌های اجتماعی، گفت: کار حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا و تبیین حرکت و قیام امام حسین(ع) تا اربعین حسینی سبب ماندگاری حماسه عاشورا شد و در واقع حضرت زینب(س) رسالت امام حسین(ع) را ادامه داد و از تحریف اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار کرد: واقعه عاشورا یک جریان حقی بود که قبل از عاشورا شروع و در روز عاشورا تکمیل شد و این حماسه زیربنایی برای حرکت جبهه حق در تاریخ شد.

وی با بیان اینکه جریان اربعین حسینی به گفته مقام معظم رهبری یک کنگره عظیم است که همه دوستداران امام حسین(ع) را هر ساله دور هم جمع می کند، گفت: امروز پس از گذشت سالها از حماسه عاشورا نه تنها نور حق خاموش نشده است بلکه ما در اربعین حسینی می بینیم قیام عاشورا همچنان حی و زنده است و این چراغ پر فروغ تر از گذشته در امت های اسلامی می درخشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز شاهد برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی با حضور۲۰ میلیونی از ملت های مختلف با مذاهب گوناگون هستیم که این کنگره کاملا مردمی برگزار می شود و مردم ارادت خود را نسبت به خاندان پیامبر(ص) در این کنگره ابراز می کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است اظهار کرد: امسال با مطرح شدن شعار جهانی «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری، صهیونیستی و منحرف از اسلام کشید.

وی با اشاره به تحرکات دشمن برای انزوا بردن حرکت عظیم اربعین حسینی بیان کرد: جریان های استکباری با رسانه های وابسته ای که داشتند با مقاومت کردن علیه جریان عظیم اربعین حسینی قصد ایجاد تفرقه و برهم زدن امت مسلمان را داشتند که این کار با تمهیدات نائب امام زمان(ع) مقام معظم رهبری خنثی شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی جهانی شدن شعار «حب الحسین یجمعنا» را آغاز کار امت اسلام برای تشکیل تمدن اسلامی خواند و افزود: این شعار یک شعار راهبردی بود وحدت امت اسلامی را بیش از گذشته تقویت کرد و تمام تلاش های دشمنان قسم خورده را در نطفه خفه کرد.

وی خاطر نشان کرد: اربعین حسینی یک شروع برای خلق حماسه های دیگر حسینی است و همانگونه که امت اسلامی در این اربعین حسینی این رویداد عظیم را خلق کردند باید حماسه های دیگر را نیز خلق کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری فتح خرمشهرها باید استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان