Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: امیدوارم بتوانیم با کسب بالاترین امتیاز قهرمانی خودمان را در مسابقات جهانی امارات تکرار کنیم. تاریخ انتشار: 10:41 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۸۸۸

ناصر پور علی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا دلیل مرگ شهاب بیرانوند که در رشته بندسازی فعالیت می‌کرد مشخص شد یا خیر، اظهار داشت:  من  به هیچ عنوان این ورزشکار را نمی‌شناسم، چون در تیم ملی حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت مرگ او هم متاسف هستم. خود من بارها تاکید کرده‌ام که استفاده از مواد نیروزا راهکار درستی نیست و استفاده از آن مضرات خطرناکی را برای ورزشکاران در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد:  طرف باید خودش آگاهی داشته باشد که با استفاده از این ماده ممنوعه چه اشتباه بزرگی دارد، انجام می‌دهد. مسئولیت استفاده از این مواد نیروزا بر عهده خود ورزشکاران است و ما هیچ وظیفه‌ای در این قبال نداریم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه پیشگیری از قربانی گرفتن مواد نیروزا برای این فدراسیون از اولویت‌ها است، تصریح کرد: توزیع هر نوع مواد نیروزا و مکمل به هر شیوه‌ای در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام ممنوع است و در صورت برخورد با افراد خاطی به شدت برخورد خواهیم کرد. ورزشکاران نباید گول تبلیغات نادرست مواد نیروزا و مکمل‌ها را نخورند و از مصرف این مواد خودداری کنند.

پورعلی‌فرد در مورد اینکه آیا اطلاع دقیقی از تعداد ورزشکارانی که با استفاده از مواد نیروزا فوت کرده‌اند دارد یا خیر، توضیح داد: اطلاع دقیقی از تعداد ورزشکارانی که با استفاده از مواد نیروزا دچار مرگ شده‌اند، خبر ندارم. 

وی در مورد شرایط تیم ملی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم نتیجه خوبی را در مسابقات جهانی امارات بگیریم. بالاخره تمام کشورها با این نیت می‌آیند که بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند و ان‌شاءالله ما هم بتوانیم با کسب بالاترین امتیاز قهرمانی خودمان را در فجیره تکرار کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای گرفتن میزبانی مسابقات جهانی داریم یا خیر، اظهار داشت: خیر هیچ برنامه‌ای برای گرفتن میزبانی مسابقات جهانی در سالیان آینده نداریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی پرورش اندام شهاب بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، اوکراین و ایتالیا نیز راهب فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز پنجاه و پنجم شد.

فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6079224

دیگر خبرها

  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم
  • نوروزیان فینالیست شد
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
  • عکس| بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با شرایط خاص
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • عکس‌| بدنسازی بیرانوند با شرایط خاص
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته (عکس)