Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج دانشجویی اسماعیل قزل سلفی به عنوان مشاور رئیس سازمان بسیج دانشجویی در امور استان‌ها منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از جانب محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی اسماعیل قزل سلفی به عنوان مشاور رئیس سازمان بسیج دانشجویی در امور استان ها منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهم انتظارات ذکر شده در این حکم عبارت است از:
ارائه نظرات کارشناسی در طرح‌ها و برنامه‌های سازمان در راستای تقویت تناسب با اقتضائات میدانی استانی
فراهم سازی بستر نقش آفرینی بیشتر استان‌ها در طراحی‌ها و برنامه ریزی‌های سازمان از طریق تشکیل شورای مشورتی متشکل از منتخب مسئولین نواحی
ایفای نقش هدایتگری از طریق حضور در استان‌ها به عنوان نماینده ویژه سازمان جهت بررسی و ارزیابی‌های میدانی و ارائه تجربیات تشکیلاتی به استان‌ها در انجام مأموریت‌های بسیج دانشجویی مبتنی بر طرح تحول سازمان
تجربه نگاری و تبدیل دانش ضمنی به صریح در حوزه فرماندهی و مدیریت بومی ناحیه بسیج دانشجویی مبتنی بر تجارب دوران مسئولیت ناحیه.
گفتنی است، وی دانش آموخته‌ دکتری مدیریت راهبردی- گرایش فرهنگی از دانشگاه دفاع ملی است و پیش از این مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بوده و اکنون نیز معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس می‌باشد.

ازجمله اقدامات تحولی سازمانی وی نیز می‌توان به طراحی و راه اندازی قرارگاه جهاد اجتماعی شهری در استان فارس اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه دفاع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود