Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی ووشو گفت: کسب مدال طلا در کشور چین به عنوان مهد ووشو دنیا بسیار شیرین است.

مریم هاشمی درباره کسب پنجمین مدال طلا در مسابقات جهانی ووشو اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته من و شهربانو منصوریان موفق به کسب مدال طلای جهان شدیم و امیدوارم امروز نیز الهه منصوریان سومین طلای زرین تیم بانوان را کسب کند تا به همراه تیم مردان مجددا مانند دوره گذشته بتوانیم عنوان ارزشمند قهرمانی جهان را تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب مدال طلا در کشور چین به عنوان مهد ووشو دنیا بسیار شیرین است.

وی عنوان کرد: هر چند چین مهد این رشته محسوب می‌شود و میلیون‌ها ووشوکار دارد، اما ایران در چند سال اخیر و طبق برنامه‌ریزی که داشته، جایگاه بسیار خوبی به دست آورده است.در حال حاضر ما برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می‌کنیم و رقیب بسیار سرسختی برای چینی‌ها هستیم.

قهرمان ووشو دنیا گفت: دو سال قبل و بعد از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کازان از ووشو خداحافظی کردم، اما پس از مدتی به این نتیجه رسیدم که می‌توانم همچنان دوران قهرمانی خود را ادامه دهم. در چین نشان دادیم ووشو ایران پتانسیل بالایی دارد و من نیز همچنان می‌توانم کار خود را در این رشته ادامه دهم./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد