Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@15:49:24 GMT

کاهش ۳۵ تا ۴۳ درصدی ترافیک در محدوده مرکزی تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۸۱۰

کاهش ۳۵ تا ۴۳ درصدی ترافیک در محدوده مرکزی تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: اجرای طرح زوج یا فرد یک ریسک اجتماعی و ترافیکی بود و برخلاف اینکه مشکلاتی را برای بعضی از شهروندان به همراه داشت ولی سعه صدر آن‌ها باعث موفقیت این طرح شد.

به گزارش ایمنا، مهدی یوسفی در نشست کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان، طرح زوج یا فرد را طرحی موفق خواند و اظهار کرد: مردم حتی در ایامی که قانون اعمال نمی‌شد نیز این طرح را رعایت می‌کردند که این نشان می‌دهد شهروندان تبریزی دغدغه حل مشکل ترافیکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همین امر باعث می‌شود مسئولان بتوانند قدم‌های بعدی را محکم‌تر بردارند تا شاهد شهری سالم، بدون ترافیک و عاری از آلودگی‌های صوتی و هوا باشیم.

یوسفی با اشاره به کاهش ۳۵ تا ۴۳ درصدی ترافیک در محدوده مرکزی شهر بعد از اجرای طرح زوج و فرد، خاطرنشان کرد: نقش آموزش‌های شهروندی در موفقیت طرح‌های مختلف شهرداری از جمله ترافیک بسیار حائز اهمیت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز افزود: آموزش در مسائل اجتماعی، فرهنگی و شهروندی اساس فرهنگ یک شهر است و اگر صحیح و با برنامه پیش برویم بدون شک شهروندانی آگاه خواهیم داشت و به طبع آن مجموعه شهرداری نیز در ارائه خدمات بیشتر و اداره بهتر شهر موفق خواهد بود.

کد خبر 394082

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تبریز تبریز شهرداري تبريز شهر شهروند حمل و نقل حمل و نقل عمومي طرح زوج و فرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: نهایی کردن قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه، انعقاد قرارداد تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ١۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

وی گفت: هفته گذشته و بعد از حضور هیأت حمل و نقلی چین در تهران، قرارداد تأمین ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برقی به ۲۵ هزار دستگاه افزایش یافت.

هرمزی تصریح کرد: شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان‌شهرهای کشور در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.

کد خبر 6082386

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان، شلیک پدافند بوده است
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر