Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@17:09:56 GMT

خواهرکشی فجیع در الهیه کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۸۴۱

خواهرکشی فجیع در الهیه کرمانشاه

به گزارش برنا، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره قتل در شهرک الهیه شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد دختر جوان ۳۲ ساله‌ای توسط برادرش به قتل رسیده و فرد قاتل نیز متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمویی تصریح کرد: ماموران کلانتری الهیه بلافاصله با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای قاتل فراری شده و در کمتر از یک‌ ساعت از وقوع جنایت وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر قتل خواهرش اعتراف و انگیزه‌اش از این کار را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان با دعوت همگان به صبر و خویشتنداری در برابر مشکلات، عنوان کرد: مراکز مشاوره در کلانتری‌ها و همچنین مرکز مشاوره معاونت اجتماعی به صورت رایگان آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره‌ای به عموم شهروندان هستند.

کد خبر 459861 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج