Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:44:20 GMT

امنیت غذایی از امنیت ملی مهم‌تر است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۸۴۹

امنیت غذایی از امنیت ملی مهم‌تر است

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت زیتون فدک عنوان کرد: امنیت غذایی از امنیت ملی هم مهم تر است، در یک تعریف جامع که سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، فائو مطرح کرده غذای کافی و در دسترس برای همه است.

به گزارش ایسنا، سید احمد بلند نظر در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد افزود: با توجه به رشد جمعیت دنیا و آمارهای موجود تعادل تغذیه ساکنان کره زمین ایجاد نشده و متاسفانه شاهد صحنه های فقر و گرسنگی و قحطی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ایمنی غذایی حصول اطمینان از اینکه مواد غذایی در هنگام تولید و حمل و آماده سازی و نگهداری آلودگی های میکروبی و شیمیایی و فیزیکی پیدا نمی کند و سبب بیماری مصرف کنندگان نمی شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت زیتون فدک اظهار کرد: تهدیدهای جدید ایمنی مواد غذایی به طور مداوم در حال ظهور هستند و تغییرات در تولید و توزیع مصرف مواد غذایی و تغییرات در محیط زیست عوامل بیماری زای جدید مقاومت ضدمیکروبی مواد غذایی را به چالش کشیده است.

بلندنظر خاطرنشان کرد: ما می توانیم غذای کافی و سالم تهیه کنیم اما در دسترس بودن و اینکه مردم غذا را سالم دریافت کنند اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟