Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:31:34 GMT

رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۸۵۰

رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد

رییس جدید هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان، امروز (سه‌شنبه) با حضور رییس فدراسیون و معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سیدرحیم تقوی و جلال دریس، دو کاندیدای مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان بودند که در پایان رای گیری دریس با کسب ۱۲ رای از ۱۵ رای ماخوذه برای چهار سال سکاندار هیات قایقرانی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی نیز سه رای را به خود اختصاص داد.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز به دلیل جلسه در تهران با حضور وزیر ورزش و استاندار خوزستان پیرو گرفتن میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی از ماهشهر، در این مجمع حضور نداشت.

همچنین رییس هیات اندیمشک و مهسا کهنسال نماینده ورزشکاران خانم، در این مجمع حاضر نبودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضوردر بیمارستان لاله تهران از استاد مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانیاز تلاش‌های اسکویی در سالها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز اینمجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را ازاستاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

کد خبر 6077008

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی