Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در طرح شناسایی و دستگیری دلالان قاچاق دارو که در مرکز فرماندهی فاتب برگزار شد، اظهار کرد: اولین مرحله از طرح جمع آوری دلالان وخرده فروشان دارو توسط پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی گفت: مجموعا ۴۵ نفر در این طرح دستگیر شده که ۱۳ نفر آنها سر شاخه اصلی  داروهای قاچاق و غیرقانونی هستند و ۳۲ نفر هم از آنها هم مشغول به توزیع این داروها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رحیمی ادامه داد: یک بخشی از این داروها، داروهای تقلبی و غیربهداشتی بوده است و بخش دیگر، داروهای کمیاب و مربوط به بیماران خاص.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۳۰۰ هزار انواع و اقسام داروهای تقلبی، کمیاب و قاچاق در این مرحله از طرح شناسایی و دستگیری دلالان قاچاق دارو کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۲۵۶ هزار انواع کالا و دستگاههای مربوط به دندانپزشکی نیز در این طرح از این افراد کشف شده است.

وی افزود: در این طرح ۱۵۴ داروخانه که با این افراد همکاری می کرده اند و اقدام به فروش این داروها در داورخانه هایشان می کردند را شناسایی کرده ایم و به وزارت بهداشت و دستگاه قضایی معرفی کردیم.

کد خبر 4753047 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی پلیس فاتب دارو اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی سازمان حج و زیارت شورای شهر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ناجا محسن هاشمی قوه قضاییه نجف اشرف کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • دارو زباله نیست!
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها
  • این ۷ دسته دارو را بی‌رویه نخورید | داروخانه‌ها شبیه سوپرمارکت‌ها عمل می‌کنند