Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، تیم فوتبال ساحلی گساپوش یزد، تنها نماینده استان و دومین نماینده کشور، در جام باشگاه‌های جهان ساعت ۱۶:۳۰ امروز، سه شنبه ۳۰ مهرماه در مستطیل شنی استادیوم کلئوپاترا آلانیا ترکیه به مصاف میزبان می‌رود.

ساحلی بازان گساپوش یزد در اولین روز این رقابت‌ها استراحت بودند و اولین بازی خود را در روز دوم با سرمربی گری محمد حسین میرشمسی با قدرت آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مقاومت گساپوش یزد با ترکیب ملی پوشانی از جمله حمید بهزادپور، سید علی ناظم، علی میرشکاری، امیرحسین اکبری، محمد علی مختاری و مهدی شیر محمدی در این رقابت‌ها حضور دارد.

مقاومت گلساپوش یزد به همراه شاهین خزر رودسر، دیگر نماینده باشگاه‌های ایران در آلانیا ترکیه حضور دارند تا از اعتبار فوتبال ساحلی ایران در سطح لیگ و باشگاه‌ها دفاع کنند.

اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی شهر آلانیا ترکیه با حضور ۲۰ تیم برتر دنیا از شش قاره، دیروز ۲۹ مهرماه آغاز شده و پنجم آبان ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ی

تیم فوتبال ساحلی گساپوش یزد به مصاف میزبان می‌رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از روز شنبه پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان «هم صدا در دادرس» آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور زن و مرد طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) از سراسر کشور در ۲ دوره انجام می‌شود.

وی افزود: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از یکم اردیبهشت آغاز و تا پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقا دانش و بروز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردو‌ها را مهارت‌های داوری، تجربه آموزش، کارگاه‌های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد