Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:04:46 GMT

نیروی زمینی ارتش در ۲۶ رسته به خودکفایی رسیده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۰۸۷

نیروی زمینی ارتش در ۲۶ رسته به خودکفایی رسیده است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: برای به اشتراک گذاشتن علم و نوآوری‌ها در عرصه‌های رزمی و دفاعی به کشورهای دوست و مسلمان آمادگی داریم.

وی اظهار داشت: به فضل خدواند، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف با ابداع و تولید، روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایستادن بر روی پای خود، حساب ویژه ای را باز کرده است، تصریح کرد: هر ماه حداقل یک دستاورد دفاعی جدید را در نزاجا تولید کرده و یا به مرز تولید می‌رسانیم.

وی افزود: بنا به صلاحدید، برخی از تجهیزات ابداعی، رسانه ای نمی‌شود تا دشمنان نظام در صورت رخداد حادثه ای، با وضعیت پیش‌بینی نشده ای مواجه شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه این نیرو از قابلیت و توانمندی لازم برای پاسخگویی به هر متجاوزی برخوردار است، گفت: این نیرو در مرزهای شرق، غرب و جنوب غرب، مستقر و در حقیقت امنیت کامل در مرزهای ایران برقرار است و دشمنان، جرات تجاوز و تعدی به مرزهایمان را ندارد.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه حضور نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشورمان به معنی وجود تهدید و خطر در مرزها نیست، افزود: فعل و انفعالات آن‌سوی مرزها به دقت پایش می‌شود تا امنیت در مرزهای کشور بطور کامل، تامین و برقرار شود.

وی به توانمندی‌ها و قابلیت‌های تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این تیپ که همواره خوشنام، موفق و سربلند است از آمادگی رزمی و دفاعی بالایی برخوردار است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت ایران زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است

رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در دوره تحریم، گفت: سال ۱۳۸۹ بانک مرکزی، شرکتی ملی گاز و شرکت ملی نفت تحریم شدند؛ ظرفیت تولید، پالایش، انتقال و توزیع گاز، ۴۰۰ میلیون مترمکعب بود و امروز پس از یک دوره تحریم ۱۵ ساله، میزان ظرفیت تولید، به ۸۷۵ میلیون مترمکعب رسیده است و پالایش، انتقال و توزیع این زنجیره از ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب بالاتر است. پیچیده‌ترین تکنولوژی با انتقال تکنولوژی از ساخت توربین و کمپرسور از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان بازوی اجرای شرکت ملی گاز ایران، صورت‌گرفته است.

نوشادی در ادامه با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و بخش‌های مختلف صنعت، افزود: جورچین صنعت گاز برای ادامه این مسیر پر افتخار، برای گسترش سطح مشارکت‌های مردمی و پاسخگویی به رشد فزاینده مصرف چه در مسیر توسعه و چه تولید انرژی و محصول و چه مصرف خانگی و تجاری، نیاز دارد که یک هم‌افزایی گسترده‌ای را انجام دهد. در استراتژی جدید شرکت ملی گاز ایران، برای مدیریت اوج مصرف که متأسفانه آسیبش نخست به تولید وارد می‌شود، تصمیم گرفتیم که وارد حوزه جذب سرمایه‌گذاری بشویم و پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز، مگاپروژه هوشمندسازی مصرف گاز و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایستگاه‌های تقویت فشار را خدمت شما معرفی کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا بیات مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی گاز ایران نیز با تأکید بر اهمیت صنعت گاز در امر تولید، گفت: سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌ها یکی از اصول اصلی توسعه در هر صنعتی است و صنعت گاز در کشور ما جریان خونی است که در رگ‌ها و شریان اقتصادی جریان دارد و توسعه این صنعت بی شک به توسعه در دیگر بخش‌های تولید همچون صنایع فولادی و پتروشیمی و دیگر بخش‌های صنعتی می‌انجامد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟