Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حسن پیوندی رئیس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۲۸ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال بابت هزینه‌های درمان در مراکز غیر طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان پرداخت‌شده است، گفت: این مبلغ پرداختی بابت یک هزار و ۱۳۶ مورد پرونده هزینه درمان بیمه‌شدگان استان در مراجعه به بخش‌های بستری غیر طرف قرارداد با سازمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه به‌طور میانگین متوسط برای هر پرونده ۲۵ میلیون ریال پرداخت‌شده است، افزود: پرداخت هزینه درمان در مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد ازجمله خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور رفاه هرچه بیشتر و بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات درمانی موردنظرشان ارائه می‌کند.

رئیس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه پرداخت هزینه‌های درمانی در اعمال جراحی و موارد مشابه در صورتی قابل انجام است که خدمت موردنظر در تعهد پرداخت توسط سازمان بوده و مشکلی بابت پرداخت آن وجود نداشته باشد، ابراز داشت: در این صورت بیمه‌شده با دریافت اصل مدارک درمانی و هزینه‌ای خود از بیمارستان مربوطه و با مراجعه به کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی مدارک را برای ارسال به دفتر اسناد پزشکی تحویل کارگزاری خواهد داد.

پیوندی در ادامه تصریح کرد: در شهر‌هایی که کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی وجود ندارد بیمه‌شدگان می‌توانند مدارک درمانی خود را به مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی ارائه کنند تا از طریق این مراکز پرونده‌های خسارت متفرقه برای رسیدگی و پرداخت به مرکز استان ارسال شود.

او افزود: فرآیند پذیرش، رسیدگی، ممیزی و پرداخت هزینه هر پرونده خسارت متفرقه از زمان تحویل توسط بیمه‌شده به کارگزاری، چنانچه بابت مدارک نقصی وجود نداشته باشد، حدود یک ماه زمان می‌برد که در صورت تأمین اعتبار به‌طور متوسط دو بار در طول هرماه این پرداخت‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

میانگین برای هر پرونده تامین اجتماعی ۲۵ میلیون ریال پرداخت‌شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین،گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات  درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان  برای سال ۱۴۰۳  صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.
 پاک آیین افزود: محاسبه  تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با  رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین