Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه گرفتار شدن یک کارگر در داخل دستگاه ریسندگی کارخانه تولید پارچه در هندوستان را به تصویر می‌کشد. این کارگر که هویتش مشخص نشده مشغول کار با این دستگاه ریسندگی بود که ناگهان به داخل آن کشیده شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل کارخانه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که کارگر جوان در مقابل دستگاه ریسندگی پارچه ایستاده و مشغول انجام کار است ناگهان دستش در داخل دستگاه گیر می‌کند. در حالی که مرد جوان با سرعتی زیاد توسط دستگاه بلعیده شده و  در حالی که در داخل دستگاه گیر افتاده است چند مرتبه نیز با آن می چرخد. سپس یکی از  کارگران که متوجه این حادثه می‌شود بلافاصله خود را به او می‌رساند و با خاموش کردن دستگاه تلاش خود را برای بیرون کشیدن همکارش آغاز می‌کند. 

در ادامه تعدادی دیگری از کارگران با آگاه شدن از اتفاقی که رخ داده است خود را به محل حادثه می‌رسانند و تلاش می‌کنند تا همکار خود را نجات دهند. این اتفاق روز سه شنبه در یک کارخانه تولید پارچه در شهر سورات هندوستان رخ داد. خوشبختانه با هوشیاری کارگران در این حادثه به این کارگر آسیب جدی وارد نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حادثه‌ای که کارگرکارخانه  از آن جان سالم به در برد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها حوادث کارخانه کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت