Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@05:49:50 GMT

کشف ۱۰۵ کیلو حشیش در گلباف

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۱۹۲

کشف ۱۰۵ کیلو حشیش در گلباف

میزان نوشت: سرهنگ محمدرضا فدا فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اعلام کرد: ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی حین گشت‌زنی هدفمند و نامحسوس خود در محور نی‌بند-گلباف به یک دستگاه خودرو پیکان‌وانت مشکوک شدند و دستور توقیف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۰۵ کیلو حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در کف آن جاساز شده بود کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فدا با اشاره به توقیف خودرو گفت: قاچاقچی دستگیرشده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف‌شده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست برای امنیت پایدار اگر موارد مشکوکی را مشاهده کردند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 459867 برچسب‌ها اعتیاد- ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون برای  ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت برای شهروندان، با اقدامات انجام شده  و تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی شهرستان تعداد ۲۹ نفر معتاد سابقه دار در امر سرقت جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شد.

سرهنگ ارجمند افزود: همچنین برای ارتقای سطح امنیت جامعه   ۸ نفر سارق حرفه ای دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر اظهار داشت:  در راستای اجرای هر چه بهتر قوانین رانندگی از ابتدای تعطیلات تعداد ۳۵ دستگاه خودرو با تخلف آلایندگی بالا و یا حرکات حادثه ساز توقیف شده و به پارکنیگ منتقل شده اند.

سرهنگ‌ ارجمند در رابطه با آخرین آمار تصادفات در محورهای پیرانشهر گفت:  باتوجه به استقرار گشتی های پلیس راه در محورهای سطح شهر و تلاش شبانه روزی در کنترل ترافیک، شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات جرحی و فوتی و ۴۴ درصدی تصادفات خسارتی در محورهای مواصلاتی پیرانشهر هستیم.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر افزود:  ضمن تبریک دوباره سال نو از همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اخبار مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام فرمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد قانونی بعمل‌ اید.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳