Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@10:13:48 GMT

دستگیری سرشاخه های قاچاق دارو

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۱۹۴

دستگیری سرشاخه های قاچاق دارو

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح شناسایی و دستگیری دلالان قاچاق دارو در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش همکارانم 13 نفر از سرشاخه‌های اصلی قاچاق دارو و 32 نفر از دلالان که این داروها را توزیع می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی تصریح کرد: بخشی از داروهای کشف شده تقلبی است بخشی دیگر خاص و کمیاب بوده و بخش زیادی نیز تاریخ گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح 300 هزار انواع و اقسام داروهای تقلبی، نایاب، کم یاب و خاص و 256 هزار انواع واقسام اقلام پزشکی و دندانپزشکی کشف شد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی پایتخت سردار حسین رحیمی قاچاق دارو دلالان قاچاق دارو توزیع دارو 300 هزار انواع و اقسام داروهای تقلبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پایتخت سردار حسین رحیمی قاچاق دارو توزیع دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود

سیدرضا مظهری، با اشاره به تسهیل دسترسی بیمار به دارو با اجرای فروش اینترنتی دارو، افزود: در طول یک سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، وقتی نسخه الکترونیکی برای بیمار تجویز و کد رهگیری ارسال شود، سامانه‌هایی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد که محدوده‌ جست و جو و محل تحویل داروی مورد نیاز را انتخاب می‌شود.

مظهری با اشاره به مشمول شدن فروش اینترنتی دارو در حوزه سرپایی، افزود: در این سکوها حتی امکان ارتباط صوتی و تصویری بین مسئول فنی داروخانه با بیمار فراهم می‌شود تا در صورت نیاز برای مصرف دارو آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این طرح سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

مظهری با بیان اینکه داروهایی که حمل آن ها نیاز به شرایط ویژه (سرما) دارد مشمول این سرویس‌ها نمی‌شوند، گفت: برای بیماران خاص که داروهای بسیار حساس و گران‌قیمت مصرف می‌کنند با ورود نهادهای حاکمیتی و وزارت بهداشت، سرویس دهی متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار
  • دارو زباله نیست!
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • تازه ترین اقدام برای رساندن دارو به درِ منازل / فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود