Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تشریح شد.

حجت‌الاسلام «سید احمد مشرف» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، به تشریح فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث پرداخت و افزود: فعالیت‌های این مرکز شامل سه گروه‌ آموزشی علوم و فنون قرائات، حفظ قرآن و حدیث و معارف قرآن و حدیث برای برادران و خواهران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در گروه علوم و فنون قرائات کلاس‌های صحت قرائت، روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن شامل ترتیل و تحقیق برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در گروه حفظ قرآن و حدیث نیز کلاس‌های حفظ قرآن و حفظ نهج‌البلاغه برای برادران و خواهران برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مشرف ادامه داد: در گروه حفظ قرآن و حدیث، برنامه حفظ ۴۰ حدیث را نیز در دستور کار داریم که به زودی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: گروه معارف قرآن و حدیث نیز دوره‌هایی شامل معارف قرآنی، معارف حدیثی، معارف امام‌شناسی، معارف اعتقادی، معارف اخلاقی و معارف تربیتی برگزار می کند.

 

لازم به ذکر است آموزش‌های مرکز قرآن و حدیث برای عموم زائران برادر و خواهر در گروه‌های مختلف سنی از دوم ابتدایی بزرگسال آزاد است

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه حرم حضرت معصومه س قرآن کریم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشن‌های دهه کرامت از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه آغاز می‌شود و از سه روز مانده به میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌هایی به همین مناسبت به ویژه برای بانوان برنامه ریزی شده است.

یکی از این برنامه‌ها اجتماع عظیم و جشن ملی است که در روز میلاد حضرت معصومه برگزار می‌شود.

امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مسئله دختران فلسطین نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهه کرامت (۱۴۰۳) از جمعه ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود