Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الجمهوریه، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دو روز پیش، «علی حسن خلیل» وزیر دارایی لبنان را به حضور پذیرفت. در این دیدار که ۳ ساعت به طول انجامید، «الحاج حسین خلیل» معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز حضور داشت.

طبق اطلاعات موجود، تحولات اخیر، اعتراضات مردمی در مناطق مختلف لبنان، نحوه حل و فصل بحران کنونی و طرح اصلاحی سعد الحریری، نخست وزیر لبنان از موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات منتشره حاکی از آن است که سید حسن نصر الله دید مثبتی به این طرح داشته و تنها ملاحظاتی درباره آن مطرح کرده که پس از این دیدار به اطلاع نخست‌وزیر لبنان رسانده شد و به طور کامل مورد قبول واقع شد.

لبنانی‌ها چند روزی است در اعتراض به شرایط اقتصادی در خیابان‌ها تظاهرات می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله لبنان تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 رژیم اسرائیل در واکنش به حمله حزب الله لبنان به گنبد آهنین، به یک خودرو در لبنان حمله کرد و اسماعیل یوسف ملقب به ابوجعفر یکی از فرماندهان ارشد میدانی حزب الله لبنان را ترور کرد. تصاویر این ترور را از زاویه پهپاد اسرائیلی و همچنین تصاویری که از جنوب لبنان پس از حمله ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حسین امیرعیداللهیان با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند