Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌ها باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند، افزود: تجربیات و اندوخته‌های کارکنان در ادارات بسیار ارزشمند است و این تجربیات باید مستندسازی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری، حمیدرضا قاسم‌زاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات فرمانداری شبستر، با اشاره به برخی از نارسایی‌هایی ساختار اداری کشور، گفت: اگر به دنبال سلامت اداری هستیم باید این ساختار اصلاح شده و در تمامی سطوح، ضابطه به جای رابطه حاکم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه، گفت: استانداری در حدود اختیارات و امکانات خود و در چارچوب قوانین موجود برای حل مشکلات تلاش می‌کند؛ اما حل برخی از مشکلات نیازمند مصوبات ملی یا تغییر قوانین و مقررات است که در این خصوص نیز باید پیگیری شود.

قاسم‌زاده همچنین با اشاره به راه‌اندازی سیستم ویدئوکنفرانس استانداری و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه، گفت: با افتتاح این سیستم، مشکل رفت‌وآمد همکارانی که گاهی در شرایط نامناسب جوی از نقاط دور و نزدیک به مرکز استان سفر می‌کردند مرتفع شده و امکان ارتباط همکاران با یکدیگر در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه فراهم شده است.

فرماندار شبستر، بخشداران تسوج و صوفیان و تعدادی از کارکنان فرمانداری نیز در این نشست به بیان برخی از مسائل و مشکلات اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین از بخش‌های مختلف فرمانداری شبستر و بخشداری‌های صوفیان و تسوج بازدید و با کارکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیران کل اداری و مالی، نوسازی و تحول اداری، حراست و مدیر فناوری اطلاعات استانداری نیز معاون استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

ابوالقاسم مقیمی گفت: همچنین طی این مدت ۳۳ هزار مسافر در بوستان‌ها، ۴۵ هزار نفر در مدارس، ۳۵ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه، ۶ هزار نفر در مساجد و حسینیه‌ها، پنج هزار نفر در مراکز خیریه، ۶ هزار نفر در بقاع متبرکه و سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز در سالن‌های ورزشی اسکان یافته‌اند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: طی این مدت حدود هشت میلیون مسافر نوروزی از سطح راه‌های استان قم تردد کرده‌اند.

مقیمی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک‌هزار و ۸۵۹ تصادف در جاده‌های استان قم رخ‌داده که یک‌هزار و ۵۶۳ مورد از آنها در داخل شهر قم و ۲۹۶ سانحه نیز در جاده‌های برون‌شهری بوده‌است.

 مقیمی اضافه کرد: همچنین ۱۰ نفر در طول جاده‌های استان قم بر اثر تصادف جان خود را از دست‌داده‌اند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم بیان کرد: در بخش نظارت بر بازار کالا و خدمات نیز تاکنون ۶ هزار و ۲۵۱ بازرسی انجام و ۱۸۹ پرونده تخلف به ارزش ۴۶ میلیارد ریال تشکیل شده‌است، همچنین ۶ واحد صنفی نیز به‌خاطر اصرار بر تخلف پلمب شده‌اند.

  معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: اورژانس قم نیز طی این مدت به چهار هزار ماموریت اعزام و به سه هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم
  • المان شهید گمنام نماد وحدت و برادری در استان گلستان است