Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:17:39 GMT

رکورد پروازهای اربعین شکسته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۳۰۲

رکورد پروازهای اربعین شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  علی رستمی با اشاره به رکورد شکنی در عملیات پروازهای اربعین سال جاری گفت: در روزهای ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.

وی با بیان اینکه در عملیات پروازهای اربعین سال گذشته رکورد بیشترین تعداد پرواز ورودی از مبداء عراق به فرودگاه امام خمینی (ره) ٣٦ سروتی پروازی بود بیان داشت: این آمار در عملیات سال جاری در روز ٢٨ مهرماه به ٥٨ پرواز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در سال گذشته بیشترین تعداد زائرانی که در یک روز از فرودگاه امام خمینی (ره) به عتبات سفر کردند ٧ هزار و ٩٨ نفر بود که این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال جاری به ١١ هزار و ٤٥٣ نفر رسید.

رستمی ادامه داد: در روز ٢٨ مهرماه ١٠ هزار و ٩٤٩ زائر از عراق وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند که این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال گذشته ٧ هزار و ١٦٤ نفر بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بهره برداری از ترمینال سلام در خرداد ماه سال جاری بیان داشت: بهره برداری از این ترمینال موجب شد تا هیچگونه محدودیتی در پروازهای اربعین نداشته باشیم و بتوانیم به هر تعداد که شرکت های هواپیمایی درخواست پرواز به عراق داشتند، منابع فرودگاهی را در اختیار آن ها قرار دهیم.

رستمی گفت: اولویت مهم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به زائران ارائه کنیم.

وی افزود: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال های شماره یک و سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین بود.

کد خبر 4753028 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی ره شهر فرودگاهی امام خمینی علی رستمی پروازهای اربعین اربعین 98 اربعین 98 بانک مرکزی ایران قیمت دلار قیمت نفت بورس وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت سکه بهار آزادی وزارت جهاد کشاورزی مالیات تولید نفت قیمت یورو دلار تعرفه واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار