Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@01:00:21 GMT

اعتماد بیمه گران به صندوق تامین خسارت بدنی کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۳۱۱

اعتماد بیمه گران به صندوق تامین خسارت بدنی کشور

آفتاب‌‌نیوز :

پس از تغییرات مصوب شورایعالی بیمه در اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران و ایجاد نهاد هیئت رئیسه در ساختار سندیکا، نخستین انتخابات هیئت رئیسه این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی کشور ، در این انتخابات که با حضور کلیه مدیران عامل عضو شورای عمومی سندیکا برگزار شد ، به ترتیب آرائ آقایان علی جباری، ابراهیم کاردگر، مسعود بادین و حجت بهاری فر بعنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه و داریوش محمدی و مینا صدیق نوحی بعنوان اعضای علی البدل هیئت رئیسه انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران نیز در اولین جلسه خود دکتر سیدمحمد کریمی را بعنوان رئیس و دکتر علی جباری را به عنوان نایب رئیس انتخاب نمود.

هیئت رئیسه از ارکان جدید سندیکای بیمه گران ایران است که طی اساسنامه جدید تشکیل شد و در اداره سندیکا نقش دارد. هیئت رئیسه مرکب از دبیرکل و چهار عضو اصلی و دو عضو علی البدل است. اعضای اصلی و علی البدل از بین عالی ترین مقام های اجرایی موسسات عضو، برای مدت دو سال توسط شورای عمومی انتخاب می شوند تداوم عضویت افراد مذکور در هیئت رئیسه، مشروط به استمرار تصدی آنها در سمت مدیر عاملی یکی از موسسات عضو خواهد بود.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت و جایگاه صندوق تامین خسارت های بدنی کشور در قانون بیمه شخص ثالث و ارتباط مستمر شرکت های بیمه با این نهاد، سال گذشته عضویت صندوق در سندیکای بیمه گران ایران مورد پذیرش قرار گرفت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صندوق تامین خسارت بدنی کشور بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی از اجرای طرح بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بالای آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ به بعد است تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند برای بیمه کردن خود و بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان اقدام کنند.

وی افزود: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعمال می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان تصریح کرد: در این مرحله، مادرانی دارای سه فرزند به بالا با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل)» می‌توانند ثبت نام کنند.

اسماعیلی با اشاره به تکمیل فرایند ثبت‌نام متقاضیان پس از استعلام از ثبت احوال، گفت: اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است که منطبق بر فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند.

وی ادامه داد: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری توسط دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم