Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@14:35:54 GMT

◄ مدیر فرودگاه ایلام منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۳۲۵

◄ مدیر فرودگاه ایلام منصوب شد

تین نیوز در ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمدجواد یگانه به سمت مدیر فرودگاه ایلام منصوب شد.   به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری با توجه به توان و تجربیات کاملی از وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت‎های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی-امنیتی و دیگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهی برنامه ریزی و اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمکری با تاکید بر تعامل موثر با مسئولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت‎های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف مدیر جدید فرودگاه ایلام خواسته است که در زمینه توسعه کار تیمی، افزایش مهارت‎ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص، ضمن تاکید بر شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی و نیز نگهداری اصولی زیرساخت‎های موجود و بهره‎برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‎های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‎ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت اقدام کند.

لازم به توضیح است؛ یگانه پیش از این سرپرستی فرودگاه ایلام را بر عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انتصاب مدير فرودگاه ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن با بارش رحمت الهی همراه بود و این بارش الهی موجب امید و نشاط در جامعه شده است.

وی با عنوان این مطلب که بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اسلامی همراه با هر سختی آسانی و گشایش است و این سنت الهی است، گفت: زیرساخت‌های لازم در جمهوری اسلامی برقرار شده است و امروز شاهد به ثمر نشستن این زیرساخت‌ها هستیم.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم‌رهبری اظهار داشت: مقام معظم‌رهبری چندین سال بر اقتصاد تاکید دارند و انتظار می‌رود که در استان نیز برای تحقق شعار سال تلاش کرد.

وی با عنوان این مطلب که لازم است نیرو‌های متخصص و خوش‌فکر در استان برنامه‌ریزی کنند که چگونه از ظرفیت‌های استان برای توسعه اقتصادی استان بهره‌مند شویم، اضافه کرد: در این راستا مشاغل خانگی و صنایع دستی در استان، زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است و جای کار در استان وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، توجه به همین مشاغل خانگی است، تاکید کرد: زمینه این کار در استان فراوان بوده و پیشینه صنایع دستی در استان وجود دارد و می‌باید به آن توجه کافی شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه کسب و کار و تولید صنایع دستی در خانوارها، گفت: برای جهش تولید لازم است از ظرفیت فنی و حرفه‌ای در جهت آموزش صنایع دستی و مشاغل خانگی برای تحقق شعار سال در استان استفاده شود.

وی با تاکید بر دایر نمودن نمایشگاه صنایع دستی در کشور عراق و معرفی صنایع دستی و محصولات استان به سایر کشورها، گفت: شناخت این توانمندی‌ها و ایجاد بستر و تسهیل در بالفعل کردن این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و ارائه تسهیلات از جمله وظایف و کارکرد‌های دولت است که باید این حوزه در استان مورد توجه قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نقش موثر مشارکت مردم و شرکت‌های خصوصی در تحقق شعار سال جدید
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است