Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@18:50:14 GMT

جلیلی سر لیست تهران باشد، حتما می‌بازید؟!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۴۱۷

فرید مدرسی، فعال رسانه‌ای در توییتی مدعی شد اگر سعید جلیلی سرلیست انتخاباتی تهران باشد، اصولگرایان قطعا شکست می‌خورند. فرید مدرسی، فعال رسانه ای در توییتی با هشتگ محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی و انتخابات مجلس نوشت:  

«اگر پروژه جایگزینی سعید جلیلی به جای محمد باقر قالیباف به عنوان سرلیست انتخابات مجلس از تهران به سرانجام برسد، شکست (حداقلی یا حداکثری) اصولگرایان در تهران حتمی است؛ با هر تعداد شرکت کننده در انتخابات، جلیلی انتخابات را به شدت دو قطبی می کند و این کاملا به نفع طیف مقابل انان است»

لینک کوتاه خبر: bzna.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ir/000Fsd برچسب ها: اصولگرایان ، انتخابات ، سعید جلیلی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اصولگرایان انتخابات سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.   متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   اناللّه و اناالیه راجعون   درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تاسف و تاثر گردید.   ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.   ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.   محمدباقر قالیباف‌ رئیس مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس