Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:36:35 GMT

بعد از «زم» دستگیری جدیدی انجام نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۴۳۰

بعد از «زم» دستگیری جدیدی انجام نشده است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا امروز غیر از خود روح الله زم فرد دیگری از بخش‌های مختلف چه در دولت و چه در قوه و چه در نیروهای مسلح، بازداشت نشده است.

به گزارش ایسنا،‌ اسماعیلی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه در فضای مجازی ادعاهایی مطرح شده که  افرادی از ریاست جمهوری و قوه قضاییه با روح الله زم و آمدنیوز در ارتباط بودند و دستگیر شدند،‌ آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: لازم است بار دیگر از این اقدام هوشمندانه، دقیق، اطلاعاتی و عملیات فریبی که سربازان گمنان امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه انجام دادند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تا امروز غیر از خود روح الله زم فرد دیگری از بخش های مختلف چه در دولت و چه در قوه و چه در نیروهای مسلح بازداشت نشده است و بی جهت گمانه زنی نشود. توصیه‌ام این است که انگشت اتهام به سمت یکدیگر روانه نکنید.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: اجازه بدهید دستگاه های امنیتی و قضایی بررسی دقیق خود را انجام دهند، البته ما اطلاعات ذی قیمتی در این حوزه بدست آوردیم، اما بعد از دستگیری زم هیچ دستگیری جدیدی انجام نشده است.

وی یادآور شد: قبلا در بخش هایی که اطلاع رسانی شد و مستند ایستگاه پایانی دروغ پخش شد، افرادی در آن فرایند دستگیر شده بودند و قبل از این قصه رسیدگی و محکوم شدند، اما در برهه اخیر دستگیری جدید نداشتیم.

اسماعیلی گفت: به همه فریب خوردگان در داخل و خارج کشور که با اعتماد به سرویس های بیگانه و اعتماد به دشمن اقداماتی را علیه مردم و کشور و نظام انجام می دهند و به دول خارجی دلگرم هستند، توصیه می کنم که آنها از این قصه درس عبرت بگیرند و بدانند سرویس های بیگانه قابل اعتماد نیستند و ما ثابت کردیم که در هوا پهپاد دشمن را شناسایی و پهپاد رادار گریز را تحت تعقیب قرار می دهیم و خود سرویس ها را مدیریت می کنیم،‌ بنابراین با ریسمان پوسیده دول خارجی و سرویس های اطلاعاتی آنها خود را به چاه نیندازند و به فکر بازگشت به آغوش ملت و کشور باشند و الا در آینده‌ای نه چندان دور سرنوشتی مشابه روح الله زم در انتظار آنهاست، این بزرگ آنها بود که به دام افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاييه روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: اکنون با قوانین جدیدی در رویارویی با اسرائیل مواجه هستیم

محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران از بین رفت. وی افزود اکنون ما با قوانین جدیدی مواجه هستیم و پاسخ ایران به منزله نخستین هشدار به اسرائیل در منطقه است. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، الهندی همچنین گفت واشنگتن و تل آویو می‌خواهند اسرا را با کمترین بهای ممکن بازپس بگیرند. وی گفت پیشنهادی که به نام میانجی‌ها ارائه شد، کاملا نظر اسرائیل بوده است.

وی گفت: «شکست (رژیم صهیونیستی) در جبهه‌ها و شکست در برابر جمهوری اسلامی، با تغییرات در توازن قوا در جهان همراه شده است. توازن قوا تغییر کرده است و آمریکا هم در بهترین وضعیت خود نیست و همان طور که ملاحظه می‌کنیم، واشنگتن نیز دچار ضعف شده است. اسرائیل ناچار است به روش دیگری عمل کند. اصول و قوانین جدیدی شکل گرفته است و این حمله و پاسخ (ایران) به جنایت (رژیم صهیونیستی)، به منزله نخستین هشدار به اسرائیل در منطقه است.»

الهندی افزود: «مقاومت چند روز پیش به پیشنهاد مطرح شده پاسخ داد و موضع آن واضح و روشن بود. مسئله اصلی عقب نشینی و آتش بس است. در خصوص عقب نشینی گفتیم این موضوع می‌تواند به شکل تدریجی انجام شود؛ به این صورت که پس از چهارده روز، از محور صلاح الدین، عقب نشینی به سمت مرز‌ها صورت بگیرد. به طوری که این اتفاق چهارده روز پس از آغاز مرحله نخست انجام شود. آتش بس نیز به شکل تدریجی صورت بگیرد. در مرحله دوم یعنی در مرحله تبادل نیروها، آتش بس انجام شود. با این موضوع موافقت کردیم. اما این کار باید شامل آتش بس و عقب نشینی از نوار غزه شود. بدون تردید، آتش بس و عقب نشینی از نوار غزه برای اسرائیل به معنای شکست واضح و روشن است.»

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • جهاد اسلامی: اکنون با قوانین جدیدی در رویارویی با اسرائیل مواجه هستیم
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • بدعت جدیدی بین ایران و اسرائیل شکل نمی‌گیرد
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟