Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@11:14:11 GMT

ارزش مسکن مهر با خرید عرصه بالا می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۴۴۳

ارزش مسکن مهر با خرید عرصه بالا می‌رود

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حبیب‌اله طاهرخانی اظهار کرد: حدود ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید از نظر ابنیه تکمیل شده اما با مشکل تامین زیرساخت‌ها مواجهیم. لذا بر اساس تبصره  ۸ لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ دولت این اختیار را به مجموعه شرکت عمران و سازمان ملی زمین و مسکن داد که بتوانیم از منابع خود برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازدیدهای متناوبی که از شهرهای جدید داریم مشاهده می‌کنیم عمده مشکلاتی که تحویل واحدهای مسکونی را به تاخیر انداخته به خدمات و انشعابات مربوط می‌شود. در این زمینه هفته گذشته با مسوولان آب و فاضلاب هماهنگی‌هایی را انجام دادیم و این قول را گرفتیم که نسبت به تسریع در تکمیل انشعابات شهر جدید پرند اقدام کنند. در سایر شهرها نیز کارها پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره فروش عرصه واحدهای مسکن مهر گفت: شهرهای جدید با بازار املاک و مستغلات شهرهای دیگر تفاوت‌هایی دارد. هنگامی که در شهرهای جدید مباحث آماده‌سازی، زیرسازی و محوطه‌سازی به سرانجام می‌رسد برای املاک، ارزش افزوده ایجاد می‌شود.

طاهرخانی تصریح کرد: هزینه‌هایی که ما در سایت‌های مسکن مهر متقبل می‌شویم نهایتا به نفع ساکنین خواهد بود. لذا هرچقدر از عرصه استقبال شود قدرت مالی به شرکت عمران می‌دهند که بتواند با ارتقای زیرساخت‌ها شرایط زندگی را در شهرهای جدید مهیا کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پردیس مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال