Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@19:30:28 GMT

صدور کارت تخفیف برای مسافران همیشگی مترو شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۴۴۴

صدور کارت تخفیف برای مسافران همیشگی مترو شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: کارت‌های سه ماهه، شش ماهه و یکساله با تخفیف‌ برای افرادی که تردد زیادی با مترو دارند، پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نواب قائدی درخصوص افزایش نرخ بلیط مترو شیراز از ۲۳ مهرماه سال جاری اظهار کرد: لایحه پیشنهادی شهرداری شیراز درخواست تعیین قیمت هزار تومان برای سفر با قطار شهری را شامل می‌شد که شورا این عدد را به ۹۰۰ تومان کاهش داد و مصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درونشهری که قیمت خدمات مترو را نیز شامل می‌شد، به فرمانداری ارسال و بعد از تایید، به بخش‌های مختلف برای اجرا، ابلاغ شده است.

قائدی با بیان اینکه کارت‌های سه ماهه، شش ماهه و یکساله با تخفیف‌ برای افرادی که تردد زیادی با مترو دارند، پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: روزانه به طور میانگین ۷۰ هزار نفر در ایستگاه‌های مترو شیراز جابه‌جا می‌شوند و در بعضی از روزها این عدد به حدود ۹۱ هزار نفر در روز نیز می‌رسد.

کد خبر 394094

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارت تخفیف مترو شیراز شورای شهر شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی